نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

آرزو داشتم به عنوان یک مسلمان معتقد و مقید شناخته شوم.همه چیز هایی را که در زندگی داشتم دوست داشتم به جز آنکه به صفتی مشهور باشم چهارده سالگی سن ادراک رنج ها بود کم کم داشتم متوجه می شدم بعضی چیز ها را دوست ندارم ولی نمی توانم چاره ای بیندیشم .آرزو میکردم ای کاش قدری مذهبی تر بودم تا به درگاه خدا متوسل میشدم و بر درد و رنجی که کم کم داشتم می شناختم غلبه کنم.احساس میکردم تنهایم و کسی درکم نمی کند.خلایی در وجود خود احساس می کردم.آیا میتوانستم با توسل به خداوند بر سختی ها شکیبا شوم؟و این آغازی بود برای ÷یدا کردن عقیده.امروز به همه سال های گذشته نظر می افکنم و بر زمان هایی که بر من گذشته...


باغبان گر پنج روزی صحبت گل بایدش 


                            بر جفای خار هجران صبر بلبل بایدش
ای دل اندربند زلفش از پریشانی منال 


                        مرغ زیرک چون به دام افتد تحمل بایدش
ر 

ند عالم سوز را با مصلحت بینی چه کار
                      کار ملک است آن که تدبیر و تامل بایدش
 

تکیه بر تقوا و دانش در طریقت کافریست
                               راهرو گر صد هنر دارد توکل بایدش
 

با چنین زلف و رخش بادا نظربازی حرام
                      هر که روی یاسمین و جعد سنبل بایدش
  

نازها زان نرگس مستانه‌اش باید کشید
                        این دل شوریده تا آن جعد و کاکل بایدش
 

ساقیا در گردش ساغر تعلل تا به چند
                     دور چون با عاشقان افتد تسلسل بایدش
 

کیست حافظ تا ننوشد باده بی آواز رود
                       عاشق مسکین چرا چندین تجمل بایدش

ضرورت آزادی

فال 

 

باغبان گر پنج روزی صحبت گل بایدش  


                            بر جفای خار هجران صبر بلبل بایدش
ای دل اندربند زلفش از پریشانی منال 


                        مرغ زیرک چون به دام افتد تحمل بایدش
ر 

ند عالم سوز را با مصلحت بینی چه کار
                      کار ملک است آن که تدبیر و تامل بایدش
 

تکیه بر تقوا و دانش در طریقت کافریست
                               راهرو گر صد هنر دارد توکل بایدش
 

با چنین زلف و رخش بادا نظربازی حرام
                      هر که روی یاسمین و جعد سنبل بایدش
  

نازها زان نرگس مستانه‌اش باید کشید
                        این دل شوریده تا آن جعد و کاکل بایدش
 

ساقیا در گردش ساغر تعلل تا به چند
                     دور چون با عاشقان افتد تسلسل بایدش
 

کیست حافظ تا ننوشد باده بی آواز رود
                       عاشق مسکین چرا چندین تجمل بایدش

پس از پایان یافتن مناظره های تلویزیونی کاندیدا ها بر مردم معلوم شد 

 کدامیک زودتر از کوره در میرود  

کدامیک قصد آشتی دارد و چراغ سبز نشان میدهد  

کدامیک با اتکا بر طرفدارانش ترکتازی را وجهه همت خود قرار داده  

کدامیک نگاه عاقل اندر سفیه میکنه 

 کدامیک نمی تونه منتظر بمونه نوبتش بشه صحبت کنه 

کدامیک مصداق ضرب المثل معروف(کافر همه را به کیش خود پندارد:)است 

 کدامیک مردم را به کمک می طلبد 

 کدامیک مردم را پله ترقی خود فرض کرده 

کدامیک از قبول مسئولیت در قبال مردمی که برایش سر و دست می شکنند شانه خالی میکند کدامیک حق خود میداند رئیس مردم شود 

اما 

اما مردم قضات خوبی اند  

و این را روز بیست و دوم خرداد نشان خواهند داد 

 بگذریم که بعضی از بهترین مردم ما 

 وقت نداشتند  

تلویزیون نداشتند  

شکم سیر نداشتند  

آرامش خاطر نداشتند  

بنشینند این بحث ها را دنبال کنند 

 و از قضاوت کردن باز ماندند. 

من با جمع بندی هایی به یکی ازین چهارنفر که شورای نگهبان مورد قبول قرار داده رای خواهم داد  

و نمی گویم ازین نحوه رای دادن و قضاوت راضیم 

 ولیکن چون جز این نمی توانم کار دیگری کنم چنین می کنم. 

اما با سخنان مقبولین شورای نگهبان 

 بر من ثابت شد که  

مردمی داریم که نحوه عملکرد شان از چنین نخبگان به مراتب پسندیده تر است

آقایان کاندیدا ها مرا معذور دارید از نوشتن درباره خودتان 

من نمی خوام برای پنج شش روز زندگی دنیایی این مردم دین خودم را از دست بدم شما که رئیس جمهور بشین فکر رفاه مادی این مردم خواهید بود من برای چه باید خون خودم را کثیف کنم؟ 

دیشب ساعت سه نیمه شب با صدای فریاد اعضای یک کارناوال بیدار شدم از آنجا