نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

شرم تا چه حد تا کجا؟

آزار کلامی خانم های استاد دانشگاه توسط آقا پسرا حقیقت دارد؟

یکی از خانم های جوان دانشگاه که تازگی ها فارغ التحصیل رشته خودش است و به دانشجوهای پزشکی درس میده میگه: آقا پسرا از فرصت استفاده کرده با کلامی که باعث شرم ما میشه ؛ آزار کلامی مون میدن. آیا نباید چنین دانشجویی تنبیه گردد؟

پرسیدم مثلا چه سوآلی کرده؟

جواب داد : از من می پرسه " اپکس (نوک قلب)خانمی را اگر بخواهیم با گوشی طبی پیدا کنیم؛ دقیقا کجای سینه او می شود.و من از شدت خجالت نزدیک بود بمیرم".

آیا این خانم استاد خجالتی اند ؟یا اون آقا سوآل بی مورد پرسیده؟آیا می شود گفت نیت پسر آزار کلامی بانو بوده؟

خب ،برای بعضی دانشجو ها سوآلاتی پیش میاد ولیکن ترجیح میدهند نپرسند مبادا حاشیه پیدا کند بحث.

ولیکن هر سوآل در دانشگاه می شود پرسیده شود.

آیا به یاد میآورید چنین مواردی باعث احساس شرم در شما شده باشد؟

یکی دیگراز دانشجو ها که ملزم گردیده بود در اتاق عمل با پزشک مرد بیمار زن را که فتق اینگواینال داشت عمل کند هم گفت من خجل شدم.

مورد دیگر برای دانشجویی در اتاق عمل پیش آمده بود که عمل همورویید مرد را خواسته بودند عمل کنند.

اصولا در رشته پزشکی و یا پرستاری باید خجالت (شرم) وجود داشته باشد یا نه؟و تا چه حد؟

نظرات 1 + ارسال نظر
اسیه پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 11:22 ب.ظ http://neqzan.blogsky.com

سوال تکنیکی ولی بنظر من باید پزشکوبیمار همجنس باشندرد بیماری یطرف درد مرد نامحرم اونطرف بخصوص که تو سیستم پزشکی ما همه خودشون رو با بیمار محرم میدونن حتی کادر نظافت!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد