نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

عید آمد

 مبعث حضرت رسول (ص)

برگزیده شدنش بر شما امت مسلمان مبارک

نظرات 4 + ارسال نظر
آرام دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ

بهشت جان عید شما هم مبارک

امیر چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:12 ق.ظ http://shirkala.blogsky.com

سلام خانومی
شیرکلا نام روستا است
کلا خلاصه ای از کلات به معنای آبادی هست
و شیرکلا به این خاطر نامگذاری شده که این روستا در وسط جنگل قرار داشته و شیر وحشی در این منطقه زیاد بوده و در همان دوران به این نام نام گذاری شده
بعضی از پیران نیز بر این عقیده اند که شیر کلا بخاطر مردان دلیر و نترس این روستا نامگذاری شده است
اگه دوست داری به وبلاگ اصلی من به آدرس shirkola.blogsky.com یه سر بزن
این وبلاگ خیلی کاملتره
این دفعه اومدین شمال به ما هم سر بزنین
شماره تماس من و ادرس ایمیل من هم که تو وبلاگ اصلی من هست

داشتیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام اقای محترم اول اینکه مریم خانم لطف دارند ایشون مطالب رومیخونن ازاونجایی که اشاره داشتم به عنوان خواهرکوچکتر...ایشون میگن این اقایاخانوم...ثانیا اینکه برادرمن ....تهدیدازمن؟مگه من به شماگفتم قراره هک بشید...چراسراغ هاشیه میرید.....ازدست شماپیرشدم .....ازهرطرفی که میام یک ورودممنوع گذاشته ایدچراعقایدخودتون رومشخص نمیکنید.

درست نیست . کنترول کن پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ب.ظ

نویسنده: چیززززززززززززززززز (دمت گرم)پنجشنبه 1 مرداد1388 ساعت: 19:45پنجشنبه 1 مرداد1388 ساعت: 7:6
پنجشنبه 1 مرداد 1388 ساعت :7:7
من واقعا برای دوست عزیزم دیدار متاسفم که خودشون نظر میدن و بعد هم خودشون اونو تائید میکنن
امیدوارم حقیقت را کسب کنیدوب سایت

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نویسنده: چیززززززززززززززززز (دمت گرم)پنجشنبه 1 مرداد1388 ساعت: 19:47راستی تلخک تو چی ؟
تو ایا از افکار کهنه ات خجالت می کشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد