نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

حفظ امانت

امانت داری را میدانی؟ 

اهمیتی دارد بدانی؟ 

تو اهل خیانتی؟یا اهل امانت؟ 

میدانم 

نمی خواهی وارد اینگونه بحث های بنیانی شوی 

میگویی اهل این شهر و این دیارم 

ولیکن قصدم رجوع به خود است 

اعتمادت را لازم دارم 

اگر عنصر اعتماد از میان برخاست مشکل بتوان مرغی را که از این بام برخاسته دوباره بر بام نشاند 

امروز آخرین جلسه امتحانی بود که من نماینده گروه بودم  

استاد درس سخت مراقب بود برگه سوآلات طراحی شده اش لو نرود 

همه ممتحین درس را هشدار داد که از خروج پرسشنامه  امتحانش جلوگیری کنند. 

اما 

یکی از همکارانش خواست یک کپی بگیرد که مانع شد و گفت 

حتی شمای همکار نیز هم 

راضی نیستم کپی  پرسشنامه پنجاه سوآلی را که به زحمت برای سنجش دانشجوهام طراحی کرده ام داشته باشی 

من به روش خاص و یگانه درس می دهم 

و پرسشنامه ام هم خاص سنجش همین نحوه تدریسم است 

و میخواهم یگانه باشم و حاصل تلاش خود را ببینم 

همکارش رنجیده خاطر شد که من میخواستم از شما بیاموزم 

ایشان فرمود من شرمنده نمی توانم معلمی همکاری را به عهده بگیرم امروز و اینجا وقت حساب پس دادن است نه آموزش گرفتن 

الان ماها با هم رقیبانی هستیم که نحوه تدریس مان با هم در مسابقه اند و قرار است سره از ناسره تشخیص داده شود و چون رقابت تنگاتنگ است من چاره ای جز حفظ حاصل زحماتم ندارم و قصد جنگ هم ندارم فقط میخواهم حق به حق دار برسد 

من و اون همکار کمی تعجب کردیم ولیکن حق با ایشون بود و به یادم آمد پای مرغت را ببند همسایه ات را دزد نکن چهار چشمی مراقبت کند مبادا یکی از پرسشنامه ها حتی در دست همکار نباشد مصداق همین ضرب المثل است و  

عذر خواهی و ... 

کاش همه ما امانت دارهایی باشیم مبادا

نظرات 3 + ارسال نظر
پسرک پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ب.ظ

آموزش ساخت و ارائه ی ویروس در وبلاگ ماهی گیر کویر

(بی خطر برای بازدید کنندگان)

مریم و سعید و سروش پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:13 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

فردا ششمین سالگرد اولین دوستت دارم گفتن من به مریم است ! در این ۶ سال وبلاگ ما هم مثل عشقمان همواره پابرجا بوده است و بیش از ۲۱۰۰۰۰ تپش عاشقانه ی همراه ما را شمارنده ی وبلاگ گواهی می دهد! همه تان را دوست دارم !

fars...news یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ق.ظ http://media.farsnews.com

این نماز جمعه نماز میتی بود که بر سر جنازه جمهوری اسلامی خوانده شد. ـ۲۲ کلیک

نمازجمعه 26 تیر ماه را بسیاری از افراد بدون وضو گرفتن و حتی برخی بدون آنکه کفش های خود را در بیاورند، خواندند. این نوع نماز خواندن برای شما آشنا نیست؟ تنها یک نماز در احکام اسلامی وجود دارد که می توان بدون وضو و بدون درآوردن کفش و غیره خوانده شود. آن هم نماز " میت" است. به واقع می توان به جرات گفت که نماز جمعه 26 تیر ماه نمازی بود که بر سر جنازه ی جمهوری اسلامی خوانده شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد