نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

بنویس 

بهونه های بنی اسراویلی هم نگیر 

یعنی نگو نمی دونم از چی بنویسم چگونه بنویسم از کجا شروع کنم به کی بنویسم و ... 

ببین باید بتونی اعتماد کنی تا حالت خوب بشه 

خب میدونم آسون نیست 

حتی میشه گفت سخت هم هست 

خطت هم خوب نیست بنویس 

املای کلمات را هم نمی دونی بنویس 

آیین نگارش هم نمی دونی مهم نیست 

ببین اگه ننویسی مغزت هم نمی تونه به تکاپو بیفته 

خودتی که میتونی به خودت کمک کنی 

به از ما بهترون نیگاه نکن 

قبول دارم بعضی ها خط شون بهتره حرف دل شون را بهتر منتقل می کنن  پردازش شون عالی  

ولی خب باید از کجا شروع کرد؟ 

بگیر قلم را دستت بگیر 

حالا شروع کن 

چشاتو ببند و بنویس 

بذار خودش بیاد نوشتنت را میگم 

افسار را ور دار از رو فکرت 

آزادش کن 

بذار مثل یه چرنده بچره 

شکیبایی کنه یاد میگیره 

فرصتش بده 

فرصتا را ازش نگیر 

نومیدش نکن 

تذکرش نکن 

منعش نکن 

بذار ببین چه میکنه با این کاغذ 

فرض کن اسیری 

میخوای نامه ای بنویسی 

میدونم هیجان که شدید باشه نمیشه 

احساس آرامش داشته باش 

سعی کن 

میدونم سخته 

قدم به قدم 

مث یه بیمار که دیروز عمل جراحی شده و امروز باید از تخت بیاد بیرون

نظرات 3 + ارسال نظر
معین دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام وبلاگ تون خیلی پرمحتوا و جالبه.کمتر اتفاق افتاده من از وبلاگی تعریف کنم. اگه مایلید تبادل لینک کنیم لطفا منو با عنوان بزرگترین و مطمئن ترین فروشگاه ایران لینک کنید آدرس لینک هم http://www.persiashop.iranamir.ir بزارید.بعد بیاید تو وبلاگ من که آدرسشو بالا گذاشتم نظر بدید تا منم شما رو با هر عنوانی که خواستید لینک کنم. در ضمن رنک من 2 است و تبادل لینک باعث افزایش و رنک وبلاگ شما میشه .ممنون

مگنولیا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.rozegareman1361.persianblog.ir

مرسی و دوستت دارم مامان مهربونم...

دنیز سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:41 ب.ظ http://denizjoon.blogfa.coM

سلام بهشت عزیزم
همیشه به یاد پرمهرت هستم
شاد کام باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد