نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

بحث ادراک از جمله مباحث ارزشمند درس روان شناسی اجتماعی است.دکتر حمزه گنجی در کتاب روان شناسی عمومی خود آن را به خوبی توضیح می دهد دانشجویان ÷رستاری از کتاب دکتر گنجی استفاده کرده اند و در کلاس درس خود به شیوا ترین شکل ممکن برای هم درس را کنفرانس داده اند من نیز در جمع دانشجویان ترم دو دانشکده شنونده بودم و چقدر خوب یاد گرفتم.

نظرات 2 + ارسال نظر
دوست از جنس (دیرین!!) شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام - بنظرم بهترین جای دنیا برای توجه به آثار (ادراک) جامعه بلا زده امروز میهن مان است: هر آن و هر لحظه و هر کوچه و خیابان و مدرسه و دانشگاه به سادگی میتوان این آثار دردناک را (دید) و گریست!.

نمونه : از خودشان؟!!

نوه خمینی:خانم‌ها به خرخره‌شان رسیده است
نوه خمینی در گفت و گویی باهفته نامه«امید جوان» گفت :من درباره حضور خانم‌ها چندان خوش‌بین نیستم.آقای محمدرضا خاتمی اگر بخواهد هر بلایی سر من بیاورد، از نظر قانونی می‌تواند.
زهرا اشراقی، نوه خمینی و همسر محمدرضا خاتمی، گفت: من وزیر زن را قبول ندارم، مشکلات زنان باید ریشه‌ای حل شود 30 سال است که می‌گوییم وزیر زن، خوب که چه بشود؟ اگر امشب شوهر من بیاید و بگوید ازدواج دوم کردم من چه می‌توانم بکنم؟ می‌تواند مرا به راحتی از خانه‌اش بیرون کند بدون اینکه ریالی حق و حقوق بدهد.

اشراقی افزود: بعد از پخش سریال «میوه ممنوعه» می‌دانید چه تعداد مردم ازدواج دوم کردند؟ افتضاح است. البته این مساله مشکل خانوادگی من نیست چرا که می‌دانم چگونه گلیم خود را از آب بیرون بکشم اما زن خانه‌داری که شوهر بازاری دارد و امثالهم واقعاً مساله دارند، علت این که این قدر همسرکشی زیاد شده برای چیست؟ برای این که خانم‌ها به خرخره‌شان رسیده است.


مریم گلیییی یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ق.ظ

ممنونم از لطف و نظری که راجع به نی نی خاله دادین... دوستتون دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد