نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

من آدم سیاسی ای هستم 

و درباره انتخابات خواهم نوشت 

ولیکن سیاسی بودن از نوعی که من هستم نوبره 

شعار های انتخاباتی کاندیدا ها ،جوانان را بیش از دیگر اقشار جامعه نشانه میگیره 

مثلا میدونند جوان شغل و همسر و خانه نیازش هست میگن ما شما را به نوایی می رسانیم شما قادر خواهید بود در همین دوره چهار ساله زیر بنای زندگی خود را بریزی و آینده روشن خود را رقم بزنی ما سد هایی را که مانع رسیدن تو به اهدافت هست بر می داریم یا لا اقل بی خاصیت می کنیم 

تو بعد از اون بدون صرف وقت و انرزپی و هزینه میتونی به آرزوهات برسی 

ما شرایطی فراهم می کنیم با کمترین آسیب به بیشترین خواسته هات جامه عمل بپوشانی ولی اگر 

و این اگر است که بعد هم به فریاد کاندیدا ها می رسد 

ما گفتیم چنین و چنان می کنیم ولی خب میدونی

نظرات 12 + ارسال نظر
مریم گلیییی یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:41 ب.ظ

مامان جونم اینا همیشه از این حرفا میزنن. کدوم یکی عمل کرد که اینا دومیش باشن؟! بیخیال اوضاع و احوالات این مملکت گل باقالی...
عکس نی نی خاله رو گذاشتم تو بلاگم. بیاین ببینین...
دوستت دارم مامان جان...

پیر* یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام بانو

نوشته ای:
<صد نامه نوشتم و جوابی ننوشتی
این هم که جوابی ننویسید جواب است>

من هر روز حتما بنا به عادت سری به اینجا میزنم و (دوست) را در عالم ( تجسم) در لابلای مطالبی که می نویسد - می بینم و حالی می پرسم و باز در اندیشه (فرصت) دیدارم!...

دوست خوب و مهربان نقش و نگارش - همانند خالی که بر پیکر می کوبند - همواره (ماندنی) است.....

شاخک !!! یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:45 ب.ظ



هر چیزی رو پنهون کنیم بیشتر دیده میشه!


شما هم همین نظر را داری یا نه؟

اکبر یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ب.ظ http://akbar13.com

سلام
ولی من زیاد اهل سیاست نیستم و الان هم از اینکه غرق این کثافت خانه اش شدم حالم بهم میخوره ولی از اونجایی که دوس دارم تا آخرش برم اینبار رو تا آخرش میرم اما بعدش میزارم کنار. خب دیگه اینم یه دیوونگی تازه است که تازه پیدا شده ولی هنوز صدای گیتارم رو بیشتر از نطق حضرات دوست دارم.

ز خانوم دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ق.ظ

دلم برای فرشته مهربونم تنگ شده. خوبی خانومی؟

ماریا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ب.ظ http://negahekhodemani.blogfa.com/

چرا اینجا یه کم سیاسی شده ؟!

هرکول سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ب.ظ http://herkul.persianblog.ir

سلام
من از سیاست خوشم نمیاد.
اومدم که بگم سال نو مبارک
.............. یاحق

ت - ک پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ق.ظ


سلام

بهانه ها زیادند...... از جمله اینکه بعضی ها ، نه تنها چهره و رخسارشان ، که همه ی دل و تمام وجودشان ، در پرده ( حجاب) است.....

غیبت دارد طولانی میشود

پردیس پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ق.ظ http://bekhateretovaman.persianblog.ir/

kheili az post hato parakande khoondam. kheili jalebe.

دنیز جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام عزیز مهراندیشم
تشکر وافر از مهرت
میدونی چقدر دوستت دارم؟
خیلی عزیزی برام

رامین چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ق.ظ http://www.canada.blogsky.com

سلام خانم بهشت
نوشتنتون رو خیلی پسندیدم (البته من کی باشم که بپسندم ولی گفتم شاید براتون مهم باشه !!!)
ببخشید که بی پرده میگم ولی سیاست های این دوستان از من وطنم رو گرفت ... از شما چی گرفت ؟!
کاشکی اونجا یک دهم امکانات اینجا بود تا بین من و عشقم هزاران کیلومتر فاصله نمی افتاد !!!
ببخشید ... خودم هم نمیدونم چرا این حرفها رو میزنم ولی شاید شما بیمار اینترنتی هم قبول کنید !
ارادتمند
رامین

رامین پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ق.ظ http://www.canada.blogsky.com

سلام بهشت عزیز
یک ایمیل براتون فرستادم
وقت کردید بخونیدش
ارادتمند
رامین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد