نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

مادرانه

  

این کوچولو  

داره چیکار میکنه؟با دم شیر بازی کردن؟نه ببخشید با گوش خرس....؟ 

ببینم خانوم خرسه.چه احساس داری که این نی نی کوچولو....؟ 

 

خانوم گربه تو هم یه جورایی ارضا خاطر روانی داری ها. 

از چشات معلومه 

 

وای وای وای اینو ببین 

یه جغله کره چه شادی و شعفی  نصیب  مادرش کرده! 

 

 

اینهمه کرنش؟دوستش داری؟چه جالب!کی این مهر و محبت را تو سینه شما مادرا گذاشته؟ 

واقعا اگر نبود مهر مادرانه کودکی متولد میشد رشد میکرد؟پا میگرفت؟ 

 

گوارای وجودت این لذت دوست داشتنیه حق داری 

 

خدای من!صد سال به این سالها 

(اوا ببخشید لحظات تون همواره این چنین باد )

 

دیگه بهتر از این نمیشه 

دیشب تو اخبار شبکه سراسری در مورد داروهای سقط جنین تقلبی و قاچاق که با قیمت گران به فروش می رسید شنیدم 

بعضی انسان ها از حیوانات به مراتب ...بلکه بیشتر  

اسفل بودن  

وقتی می بینم ماریا دل نگرون تربیت فرزندشه وقتی می بینم مادرای دنیای وب با چه ذوقی از قدم ورداشتن و به سخن آمدن و مشق نوشتن بچه شونمی نویسند وقتی می بینم  به وجد میان 

با خود میگویم پس چرا؟ 

عکس یه خانوم مرغه مادر تو وبلاگ دوست نازنینم باعث شد سر شوق بیام و متمایل به نوشتن این سطور شوم

نظرات 10 + ارسال نظر
؟ سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:15 ب.ظ

بیداری (عاطفه) و نگاه به زیبائی ها ، عالمی داره

اکبر چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ق.ظ http://akbar13.com

سلام
عکسهای جالبی بودند. من که خودم خیلی حسرت پدر شدن رو دارم ولی خب شاید هیچوقت به این آرزویم نرسم. بماند که زندگی بازیهای زیادی داره ولی مطمئنم که کسی به سختی میتونه موجودی به اسم اکبر رو تحمل کنه چه برسه به اینکه بخواد ....
بی خیال بقیه اش
زندگی یعنی همین بیائیم و بریم
زمان زود میگذره

مریم گلیییی چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 ق.ظ

سلام مامان مهربونم...
از مسافرتون چه خبر؟ خبری ازش دارین؟ برگشته یا هنوز اونجاست؟
دوستت دارم مامان گلم...

أشنا چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ب.ظ

بچه چیست که همه اش درد سر است / خوب خوبش از بدش بدترتر است!

تلخ اندر تلخ!! چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ب.ظ



پیام تان رسید. مهربان هستی و لطف داری.

شمای " همیشه میهمان نواز " ندیده ات هم دوست داشتنی است .

به اصفهان و سرای دوستان ، در تجسمی سراپا {دوستانه} بار ها (سفر) شده و هربار (خاطری) دل نواز سوغات راه بوده است.

اکبر چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ب.ظ http://akbar13.com

نمیدونم چی بگم؟ اما دیدن این عکسها جز اینکه همیشه یه حسرت همیشگی رو برام زنده میکنه چیزی نداره.
حرفهایی نظیر نیمه گمشده یا چه میدونم یه اتفاق خوب یا اولین نگاه خیلی وقته معانیشون رو برام از دست دادند. بی‌تعارف بگم از بازیهای سیاست دلزده شدم اعتراف میکنم که من مرد سیاست نیستم اما برای پیروزی میرحسین تلاش خواهم کرد و اما از فردای انتخابات حرفی از این روزها و این تلاشها نخواهم کرد.

موج پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:00 ب.ظ http://www.mooj.blogfa.com

بهشت مهربون
سلام
من هم از بحث تو بحث خاطرات شیرین و زیبایی دارم که همیشه دلم برای اونها تنگ می شود حیف شد که بحث تو بحث تعطیل شد هرچند دل در گرو یارانش داریم و دوستشان داریم .
این قافله عمر عجب می گذرد !

راضیه استکی پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ب.ظ http://allsaint1385.blogfa.com

سلام استاد جان عزیز ومهربون - امشب اومدم و چند صفحه از نچاق را کپی کردم بعد از اینکه از اینترنت خارج شدم دقیق می خونمشون/ قربان شما . خداحافظ.

راضیه یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ب.ظ http://allsaint1385.blogfa.com

سلام خیلی جالب بود ولی ای کاش آخرش بیشتر توضیح داده بودید حیف این موضوع زیبا نبود کاشکی بیشتر آب وتابش داده بودین

moji شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ق.ظ http://www.activeir.mihanblog.com

سلاام خوبی اگه خواستی تبادل لینک کنیم برای منو بزار بهترین عکس های منظره و بدن سازی و غیره اگه گذاشتی خبرم کن تامنم برای تو رو بزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد