نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

صدای کفش پاش میاد

سال نو در خانه کوچک ما با خرید هایی به انتخاب مامان شروع می شد بابا سعی میکرد در ایام عید هرآنچه را مادر اراده میکند تهیه کند مبادا خم به ابروی مادر بیاید کم کم ما با سنت دیرینه ایرانی عید نوروز درفضایی خوش بینانه آشنا شدیم و همانند والدین خود منتظر قدوم نوروز می شدیم در سالهای آخرین حضورم در خانه والدین نوروز رنگ بویش عوض شد برایم تکلیفی شده بود که از آن فرار میکردم در آخرین سال یعنی شصت و یک پانزده روز بیست و چهارساعته آماده باش بودم(پرستاری بیست و چهارساعته در بیمارستان)و در سال شصت و دو که لباس عروس ام آماده میشد به شکلی متفاوت 

(پانزده فروردین شصت و دو جشن عقد). 

من نیز سعی کردم همانند والدینماولین روز های  سال نو را برای بچه هایم  متفاوت از دیگ روز ها نشان دهم و اینگونه بار آورم که گویی با نو شدن طبیعت باید ما نیز نو شویم. 

امسال به اتفاق دوتا پسرها و عروس جوان بر سر سفره هفت سین دعای حلول سال جدید را زمزمه میکنیم 

سال نو  اومد ها حواست هست؟

نظرات 8 + ارسال نظر
آب دزدک! جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ق.ظ

آخرین پیامت را دریافت کردم - خوشحالم که بالاخره منظور مرا گرفتی!!!

تو با همه ی حواس پرتی هات - دوست داشتنی هستی

عیدت مبارک

آرام جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:49 ب.ظ

بهشت عزیزم سلام
آره حواسم هست سال نو شد و امیدوارم من هم نو بشم :)
سال 88 رو بهت تبریک میگم، انشاالله سال پر برکتی برات باشه و همراه پسرها و عروس جوان و به ویژه همسر مهربان لحظه های خوشی رو همراه سلامتی سپری کنید :*

نهال شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:05 ق.ظ

سال نو و نوروز شما مباررررک...
براتون دنیا دنیا سلامتی،شادی،عشق،محبت،آرامش و خوشبختی و موفقیت آرزو می کنم بهش عزیزم...

احمدزاده شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.bahs.blogfa.com

یـا محــول الحــال والأحـوال ،حَـوّل حالِـنا الــــی أحسـِـن الــحــــال.

سرورم شرمنده ام
هم تنبلم هم سعادتی نصیب نیست
تکاثر کاری و تنوع برنامه حتی از مسافرت شمال هم ماندیم
استان جولانگاه ما شد
یـا محــول الحــال والأحـوال ،حَـوّل حالِـنا الــــی أحسـِـن الــحــــال.

زیباییهای را برای شما و خانواده با صفا از درگاه حق تعالی مسئلت داریم

صفری سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ق.ظ http://esafari.ir

سلام
تبریک مجدد آرزوی شادکامی روز افزون برای شما
موفق باشید

موج سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:30 ب.ظ http://mooj.blogfa.com

سلام عید زیبایتان مبارک و صد سال به این سالها
امیدوارم که سال 88 سال پرخیر و پربرکت برای شما باشد انشالله

مو پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:50 ق.ظ http://www.linkestan.com/news/ARTICLEview.asp?key=2148

زیبا خانوم پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام بهشت عزیز.
امیدوارم عید خوبی دداشته باشی و سالی پر از موفقیت و سلامتی و شادی.
من به کمکت احتیاج دارم. اگه ای میلی بهم کمک کنی من چجوری باید هزینه مشاوره نون رو بپردازم. ممنون میشم که بدون رودرواسی بهم بگی و من به حسابتون میریزم.
فقط واقعن به یه مشاور ایرانی که یه ذره جنبه های مذهبی قوی تر داشته باشه نیاز دارم. تو پله ی سختی وایسادم و واقعن به یه آدم خبره احتیاج دارم که راهنماییم کنه تا بهترین تصمیم رو بگیرم.
راستش دارم به جدا شدن از سیاوش فکر میکنم ولی باید مطمئن بشم که تصمیم درستی هست یا نه!

من منتظر جوابتون میمونم!

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد