نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

اصلا حواسم نبود که همین فردا میلاد با سعادت پیامبر است وگرنه امروز را مرخصی میگرفتم و برای روز تولد حضرت پیامبر شمع و چراغا را روشن میکردم.حواس پرتی این روزای من میتونه ناشی از فشار ناشی از عملیات بنایی در خانه و هم دانشکده نیز هم باشد.هر دو جا تا زانو خاک می رسد و من خیلی خوب توانستم بر اینهمه خاکی شدن صبوری کنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
گلی شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.manoaghamoon.blogfa

سلام
بعد از ظهر شمع و چراغ روشن کنید دیر نمیشه خانم
به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم
عاشق این روزهای بین تعطیلی هستم

یاد آوری واقعیت شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:05 ب.ظ

زنان کشور ما از تبعیض، فشار، ظلم، تجاوز، بی‌حرمتی و خواری رنج می‌برند و کسانی که از حقوق آنان دفاع می‌کنند، به زندان می‌افتند یا شلاق می‌خورند. آشکارا زن تواناتر را در مقابل مرد ناتوان تر کنار می‌گذارند. زن خردمند و فهیم را در برابر مرد لات و بی‌چاک دهان محکوم می‌کنند، می‌ترسانند و فرار می‌دهند. از این لحاظ کشور ما جزو عقب افتاده ترین کشورهای دنیاست درحالی که دارای هزاران زن فرهیخته، دانشمند، شاعر، نویسنده، متخصص و کارآمد است.

الف - ایرانی / برای بهشت کامرانی! شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ب.ظ

جان هر چی خانم با درک و کمال ایرانی - اصفهونی است..... نمیشود،این عبارت (سخیف) و من درآر جماعت غارت را که دارد به زبان آریائی مان (نیز) دوباره بند استثمار میزند- بکار نبرد؟؟

بین التعطیلی!!!!!!!

ما در جدول کلمات حتی آمیخته با عربی مان - چنین واژه ای داشتیم؟

زیر و رو یکی یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ق.ظ

ببینم... حالا بعد از شش- هفت سال گفتن و شنیدن و قهر و آشتی کردن - میشود یک مدت مدید و طولانی قربون صدقه ات رفت؟
اگه موافقی بشرط احتیاط !!
اوکی کن تا شروع کنم.....

توصیه ام اینست که باید بخودت مسلط باشی!!!!

دنیز یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ب.ظ http://denizjoon.blogfa.com

سلام بهشت عزیزم
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود
روزگارتان بهـار
لحظه هایتان پر از شکوفـه باد.
سال نـو پیشا پیش مبارک

حالبه بدونین دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:13 ق.ظ

واردات انواع سنگ قبر و «آیه الکرسی» از چین

عرضه گسترده و متنوع محصولاتی مانند «جانماز، تسبیح، چادر، مقنعه، آیات قرآنی، صلوات شمار، ادوات مربوط به عزاداری ها همچون طبل، دهل، سنج،....» با مارک ها و برندهای شرکت های چینی این روزها بازارهای داخلی ایران... را فرا گرفته و حتی در بازارهای سنتی شهرهای مذهبی ایران نیز کاملاً به چشم می خورد. شرکت های چینی تا آنجا در تولید کالاهای مربوط به مسلمانان پیش رفته اند که به تازگی «آیه الکرسی» چینی را نیز روانه بازارهای اسلامی کرده و متون قرآنی و ادعیه اسلامی را روی سنگ، شیشه، سرامیک و چینی حکاکی کرده اند: شرکت های چینی از «کلاهخود» مراسم تعزیه گرفته تا «حلقه های فلزی» زنجیرزنی را تولید و عرضه می کنند که قیمت های مناسب و کیفیت های مشابه با نوع تولید داخل آنها سبب شده تا میزان استقبال مردم از این کالاها بیشتر شود. میزان تولید و عرضه محصولاتی که در حسینیه ها و هیات های عزاداری به خصوص در محرم استفاده می شود از سوی شرکت های چینی زیاد شده و آنها تولیدات خود را حداقل 20 درصد ارزان تر از تولیدات ایرانی عرضه می کنند..... به گفته وی حتی هیکلی (کمربند حمل چلچراغ) که تا چند سال قبل از همدان وارد بازار مصرف هیات ها می شد، امروز با چرم های مصنوعی چینی ها در دسته های عزاداری استفاده می شودو وسایل صوتی نظیر «اکو، باند و بوق» به همراه طبل و دهل و سنج نیز تماماً با برچسب شرکت های چینی عرضه می شود تا در مراسم های مختلف آیین های اسلامی و شیعی ایرانیان به تبلیغ و ترویج اسلام بپردازد.» «معاون امور گمرکی گمرک استان اصفهان گفت: با کاهش صادرات صنایع مولد در اصفهان شاهد واردات انواع کالا از جمله سنگ قبر آماده و تراشیده شده و انواع مبل از کشور چین هستیم،. وی گفت با وجود منابع بسیار سنگ و سنگبری ها و کارگاه های متعدد مبل سازی در اصفهان و تهران واردات این قبیل کالاها توسط واردکنندگان جای تاسف دارد. وی واردات این قبیل کالاها را عامل مهم از رونق افتادن کارگاه های سنگ بری و مبل سازی در اصفهان و سایر شهرستان ها دانست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد