نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

چیزایی که نمی شد فکرش را کرد

خدایا در عمری که پنجاه سالش گذشت من هیچ نفهمیدم چه شد  

نفهمیدم برای چه آمده بودم ماموریتم چه بوده  چه حوادثی در انتظارم است و چگونه برخورد هایی خواهم داشت.باورم نمی شد اون دختر ده ساله ای که در سال چهل و هفت قادر نبود خواهر کوچولوش را بغل کنه و با بی کفایتی طفل معصوم را به زمین انداخت ده سال بعد سال دوم دانشگاهه و توجریانات سیاسی دانشجوها همه واحد های درسی اش را حذف میکنه و شال و کلاه میکنه تا بگه من هستم.نمی دونستم سال شصت و هفت یه پسر ۴ سال و نیمه داره و دانشجوی کارشناسی ارشد در تهرانه .نمی دونستم سال هفتاد و هفت چهارمین سال هست که در اندوه مرگ خواهرانش گریبان چاک میکنه و نمی دونستم در سال هشتاد و هفت یه عالمه دوست اینترنتی داره که دوست شون داره و در زندگیش جایی قرار داره که راضیش میکنه مادر شوهر هم شده 

نظرات 12 + ارسال نظر
زیبا خانوم جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ق.ظ

تا حالا اینجوری غافلگیر نشده بودم. فعلن تو غافلگیری م.

مخملک بر وزن کوفتک! جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ب.ظ

راستی راستی، حیف که ما ( قدیمی) ها !! ، چیزی از قربون صدقه رفتن های شما (جوون ها ) نمیدونیم ! - حیف!.

اما ، یک تجربه تلخ، به قول شما در این ( هیر و ویر!) میتونه براتون درس مهمی باشه و این - اونه که ، عجله نداشته باشین زود تر بچه بغل بگیرین و سر میز شام مرتب به شوهر غر بزنین که ......
قدر جوانی تونو بدونین و باهاش خوش باشین که وقتی رفت - مثل اینه که خورشید میره پشت ابراو دیگه در نمیآد - باور کنین...

خارخاسک ! جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 ب.ظ

ای بانوی ۵۰ ساله !

این نیز ...... بگذرد !

عاصی شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ق.ظ http://www.hamsooz.blogfa.com

سلام
صبح بارونیتون بخیر و خوشی
امیدوارم هفته پرباری در پیش رو داشته باشید
در این هفته تمام زیبائی هارا برایت آرزومندم
هنگام دلتنگی یه وقت نگی ای خدا؛ من یه مشکل بزرگ دارم، بگو ای مشکل ؛من یه خدای بزرگ دارم
شاد باشید

گلی شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:30 ق.ظ http://www.manoaghmoon.blogfa

سلام
حالتون چطوره؟
چقدر با عجله نوشتین؟!
به ما سر بزنید خوشحال می شیم

iraj شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:06 ب.ظ http://bhb.blogfa.com


سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی داشتی.... یه سری به وبلاگ من بزن و روی بنرهای تبلیغاتی من کلیک کن
باشه ؟؟؟
ممنون میشم.
بای
http://bhb.blogfa.com

خارخاسک ! شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:39 ب.ظ

ای بانوی پنجاه ساله

اینطور که (خارخاسک!) دقت کرده - شما عادت دارین به پیام های دوستان (خاص؟!) در همین جا و همین صفحه ، پاسخ مرحمت می فرمائید.!... میشه بگید این دوستان خاص شما چی چی شون از (مای) ماه ، بهتر و بر تره ؟!
درسته که میگن در روزگار (اسلامی!)- نسل تازه یاد گرفته که در همه کارهاش ( گزینشی!!!) عمل کنه - اما .... این بمن و شما مربوط نمیشه . ما که - و حتما من که جزو نسل حاضر نیستم....
داستان از چه قراره؟
چرا گزینشی رفتار می فرمائید؟!

عاصی یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:35 ق.ظ http://www.hamsooz.blogfa.com

سلام صبحتون بخیر
امیدوارم روز خوبی در پیش داشته باشید
شاد باشید
وقتی خداوند شما را به لبه پرتگاهی هدایت کرد، کاملا به او اعتماد کنید. چون یکی از این دو اتفاق خواهد افتاد: او شما را می‌گیرد اگر بیفتد یا اینکه یادتان می‌دهد چگونه پرواز کنید.
[گل][گل][گل][گل][بدرود]

وحید یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ق.ظ http://www.cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما از دیروز راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی و15 وب سایت دیگر همکاری خود را با ما اغاز کردند که این افتخار و اعتبار ماست

برای نمونه سایت های زیر را ببینید :


1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

عاصی دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ق.ظ http://www.hamsooz.blogfa.com

سلام صبح بخیر
خوبی؟
امیدوارم امروز هم روز خوبی داشته باشی.
من به داشتن دوستانی مثل شما به خودم می بالم
دوستیمان جاویدان باد
اگر از خدا بپرسید کیستی؟ در جواب «ما» را معرفی خواهد کرد! ما بهترین معرف خداییم، آیا اگر از ما بپرسند کیستی؟ خدا را معرفی خواهیم کرد؟
[گل][گل][قلب][قلب][گل][گل]

از پیر و پاتال های قدیم تهرون!! سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:48 ب.ظ

رضوان بهشتی حتما در این چهار ، پنج روز غیبت که احتمالا باید ناشی از سرما خوردگی باشه - بار ها زیر لب این بیت دل نشین را :

گر طبیبانه ، بیائی به سر بالیم
به دو عالم ندهم ، لذت بیماری را

زمزمه کرده است!.

نهال سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام

۵۰ سالگیتون مبارک....

دلم براتون تنگ شده بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد