نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

تکان دهنده

سلام.ماه رمضان به روز بیستم رسید و من تو عمرم سالی را شاهد بودم که توانستم روزه دار باشم.جالبه.پارسال این موقع در بستر بیماری منتظر اعلام وخامت حال خود بودم و امسال آنقدر توانایی دارم که بر خلاف سال های گذشته عمرم همه روز ها روزه باشم.ریا نشود درین ماه شب هایی هم نماز شب خواندم.خیلی لذت می برم.نماز شب را به خاطر یک رکعت آخر ، نماز وتر دوست دارم.چون تو برای چهل مومن استغفار می طلبی هفتاد مرتبه خودت استغفار می طلبی سیصد مرتبه العفو میگویی و هفت بار به خدا اعلام می کنی اینکه اینجا روبروی تو ایستاده از آتش جهنم به تو پناه می آورد.

شب قدر هم گذشت.تا به صبح سلام خدا بر بندگان مومن بود.ولی خب من طبق سنوات گذشته خوابیدم و در خواب چهل موش دیدم.اگر بیدار بمانم حال تهوع پیدا می کنم ولی به محض بیدار شدن از خدا خالصانه تقاضا هایی کردم.بگذریم که ما ممکن است روسیاه درگاهش باشیم وظیفه من دعا کردنم بود پذیرفتنش با خودش.

امروز هم نماز وتر را خواندم و منتظر شدم صبح طالع شود نماز صبح بخوانم.که اس ام اسی آمد بدین مضمون:همیشه تلخ ترین لحظه ها را کسی می سازد که قشنگ ترین لحظه ها را با او داشتی؛

غیر منتظره بود برام.چه کسی به خودش جرآت داده صبح به آن زودی اس ام اس بزند و چنین مضمونی را هر چند جالب بفرستد؟جوابش زدم از خواب بیدارم کردی همینو بگی؟

جواب داد باشه ولی دوس تون دارم

نوشتم واسش هم جالب است هم عجیب

جواب نوشت شما که خواب بودید ایول

تعجب کردم این کیه؟عجب آدمایی پیدا میشن؟من کجام دوست داشتنیه؟من با کی بهترین لحظه ها را داشته ام؟و الان ممکن است تلخ ترین لحظه ها را داشته باشم؟این مردم را چه شده؟این عواطف و احساسات از چه کسی ممکن است صادر شده باشد؟

شاخ های من در آمده بود فریاد جناب همسر هم به آسمان که این چه مسخره بازی است خانوم بذارین بخوابیم ماه رمضان خواب ما را تکه پاره کرده این اس ام اس پرانی شما نیز ؟هم

دستگاه موبایل را خاموش کردم تا رجوع کنم به لیست شماره تلفن هام ببینم این مزاحم بد هنگام آشناست یا غریبه؟

نظرات 3 + ارسال نظر
خانومی یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:41 ق.ظ http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com

فهمیدین کی بود یا نه ؟

خانومی یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:42 ق.ظ http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com

چه وبلاگ نویس قدیمی هستی !!! آرشیوت تا ۸۲ هست

معلمی از بهشت یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ق.ظ http://soular.blogfa.com

خدا را شکر از بابت رفع کسالت.شکرانه داره انگار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد