نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

ساعت یازده و نیم بود که صدای بگو مگویشان بلند شد.تازه داشت خوابم می برد که صدا اندکی بالاتر رفت .کنجکاو شدم ببینم چی شده بدون ملاحظه صدای شان را ولوم میدن؟خانمه داشت میگفت به من چه خسته ایی پس من حرفامو به کی بزنم؟تا میام دوکلام حرف بزنم خوابت میبره حالا هم که قبراق و سر حالی سین جیم میکنی چرا فلان مدل گفتی چرا بهمان حرفو زدی.بابا دارم باهات مشورت میکنم داشتم خوشحالت میکردم نمی دونستم چون خسته ایی میخوای گیر بدی.

وای از دست بعضی زن و شوهرا که نه تنها ملاحظه فرزندان شون را نمی کنند که ملاحظه همسایه ها را هم نمی کنند.

رفتم نشستم ÷شت میز کامپیوتر و قید خواب رو زدم.یه موزیک و یه هدفون و یه وبگردی.

وبلاگ مرجان دوست نهال را یافتم خوندم و خندیدم.گفتم خوبه آدرس وبلاگ مرجان را ببرم دم در خونه خانوم همسایه تا وقتی مشکل پیدا میکنه ازش مشورت بگیره.

از خودم بدم اومد که حاضر نیستم گاهی اوقات احوال زنان همسایه را بپرسم ببینم مشکل ندارند کمک نمیخوان؟

همش حواسم به کار خودمه که چه اتفاقایی دور و برم داره می افته

یادم افتاد به سایت بهنا که درباره رفتار بد مرد نوشته

گفتم کاش می شد براش پرینت بگیرم ببرم

نظرات 2 + ارسال نظر
iran bbb پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ب.ظ http://iranbbb.org

بنا به فتوای خمینی چند چیز در غذا خوردن مستحب است: ششم: با سه انگشت‏یا بیشتر غذا بخورد و با دو انگشت نخورد... دوازدهم: انگشتها را بلیسد... چهاردهم: آنچه بیرون سفره مى‏ریزد جمع کند و بخورد... شانزدهم: بعد از خوردن غذا به پشت بخوابد و پاى راست را روى پاى چپ بیندازد...
ظاهرا در شرع اسلام فرض بر این است که انسان فقط باید با انگشت غذا بخورد و مستحب است که با سه انگشت و یا بیشتر غذا بخورد و کارد و چنگال و قاشق هم در شرع مبین اسلام جایگاهی ندارند! ضمنا مومنین فراموش نکنند که انگشتها را حتما بلیسند!
ضمنا چند چیز هم در غذا خوردن مکروه است: .. هفتم:پاره کردن نان با کارد... دهم: پوست کندن میوه. یازدهم: دور انداختن میوه پیش از آن که کاملا آن را بخورد.
در مورد میوه هیچ استثنایی ذکر نشده است و لذا میوه هایی مانند کیوی و پرتقال و نارنگی و گریپ فروت و حتی هندوانه و خربزه هم باید کامل و با پوست و هسته و کلیه محتویات میل شوند و چیزی از آنها بیرون ریخته نشود.
ضمنا در همه این احکام حکمت هایی نهفته است که سالها و شاید قرنها باید بگذرد تا علوم جدیده به این حکمت ها واقف شود و اصلا شاید تا ابد هم نشود!
مومنین عزیز فراموش نکنند که نان را با کارد نبُرند که کراهت دارد ولی اگر جهت اصلاح امور مسلمین و خدمت به مسلمین، ازاله بکارت کردند و یا مدرکِ دانشگاه آکسفورد را جعل کردند ایرادی ندارد.

iran bbb پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ب.ظ

"......شما آقایان علما، چرا فقط سراغ احکام نماز و روزه می روید؟ چرا هی آیات رحمت را در قران می خوانید و آیات قتال را نمی خوانید؟ قران می گوید بکشید، حبس کنید.... پیغمبر شمشیر دارد تا آدم بکشد. ائمه همه جندی( نظامی ) بودند. همگی جنگی بودند. شمشیر می کشیدند. آدم می کشتند.... خلیفه می خواهیم که دست ببرد، حد بزند، رجم کند. با چند سال زندان کار درست نمی شود. این عواطف کودکانه را کنار بگذارید......"

سخنرانی خمینی درروز میلاد پیامبر اسلام در سال 1361

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد