نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

کارت عقد عروس و داماد سفارش داده شد شنبه تحویل مان میگردد و به مدت یک هفته توزیع می کنیم .داماد جوان چهار روز بعد از جشن عقد خود عازم سفر عمره می شود.بعد که بازگردد باید یکماه فرصت دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد خود را دارد .می بینید چگونه همه برنامه هاش تو هم افتاده؟اینه که من سر گیجه گرفته ام .

من به دعاهای شما دوستان اینترنتی اعتقاد راسخی دارم .عجیبه هر وقت از شما طلب یاری کرده ام زودتر به مقصود رسیده ام.نمی دانم در سینه هایپاک شما قلب ها از چه جنس است که چنین کمک رسانی نیروهای فرامادی را می رساند .ملتمسانه از شما میخواهم دعایش کنید پسرکی را که خود را بی نیاز از مادرش می بیند.

برای تان از او بگویم که از کلاس اول یعنی مهر هفتاد گفته لطفا تو کار من دخالت نکن(البته با لحن کودکانه اش)و من از سال هفتاد تا به امروز مو دماغش نشده ام و هر چه عشق داشته ام از راه دور نثارش کرده ام اشک ریخته ام و اعلام کرده ام خدیا نگرانشم یاریش کن نمی گذارد کمکش کنم.

از سال هفتاد و شش بیشتر نهیب م زده که گفتم کنار بایست بذار رد بشم و از آغاز دبیرستان یک مرحله دیگر نهیبم زده مرا به حال خود بگذار و حالا این روزا که داره ازدواج میکنه معتقده که خودش می فهمه داره چیکار میکنه.

اجازه نمی دهد کنترلش کنم.و من از اون مادرایی که فکر میکنند خوشبختی و بدبختی بچه را خودشان باید رقم بزنند.

داماد بیست و چهار ساله ما داره دست عروس بیست ساله اش را می گیرد تا در جایگاه جشن بنشاندش.

من دورا دور نگاهش می کنم مثل مادرانی که مرده اند و روحشان ناظر ازدواج فرزندشان است.

خدا مرا ببخشد که این روزا باهاش تندی کرده ام که چرا چنین خودسرانه؟

و او گفته مادر سرم شلوغه آزار نده خواهش می کنم

امروز او را به شما می سپارم تا از تیر رس من پناهش دهید  به کمکش بشتابید و برای سلامت و سعادتش دعا کنید

نظرات 6 + ارسال نظر
... پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ق.ظ

مثل بیشتر آدم هائی که امروز در قالب مومنین و مومنات شاهدیم..... نقش بازی نکن تا نانی به چنگ آری و بخوری که همین نقش ها درد بزرگ جامعه ماست .... بدین شکل هاست که آدم های حقیر- تهی - بی مایه و بیسواد ، بر گرده یک ملت سوار می شوند.....

افرادی که آنچه می گویند نیستند ...... زاغ اند و میخواهند بلبل نگاهشان کنند
-و آنچه درد ناک تر است هنگامی یست که بلبل ندیده ها - زاغ را مرغ خوش الحان می پندارند ...!

درد بزرگ همین است ..

گیج منگولی پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ق.ظ http://gijmangooli.com

انشالله مبارک باشه! خیلی خوشحالم که این خبر رو اینجا می خونم و امیدوارم عروس و داماد جوونمون سالها با همدلی با هم زندگی کنند.

رضا پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ق.ظ

به حامد بگوئید :
مگیر بر مادر سخت ای پسر / که هرچه داری ز اوست ای پسر / اگر داری بادی به غب غب بدان / این برای دیگری نی برای مادر است / مادر آورد تو را از بهشت بر زمین / پس بدان راه برگشت نیز هست همین / اگر کنی مادر با فعل خویش دلگیر /تو یقین کرده ای کردگار دلگیر / پس بدان هرچه گوید مادر همان است / همان است که یزدان گوید همان است / شدی مستقل چونکه او خواست / نشو مستبد چونکه او خواست / دلت مادر گر شود شاد بدان / همانا خداوند است خندان بدان!

صفری پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ق.ظ http://otb.blogfa.com

مبارک باشه انشاءالله
شادکام و پیروز باشید

.... جمعه 21 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ

ایوالله به (...)

چرا با اظهار نظر واقع بینانه خود - فقط سه تا نقطه را برای معرفی انتخاب کرده . من که نفهمیدم !.؟
حالا فهمیدم ! باین دلیل که من نیز برای معرفی خود چهار تا نقطه را انتخاب کردم!

....؟! شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 ب.ظ

زنده باد ۳ نقطه (...)

فرمایشات متین است - راه چاره نیز بفرمائید .

البته - اگر چه ، آنکه بلبل ندیده - حتما زاغ را هم نمی شناسد- وشاید بهمین دلیل است که به (شیادان روزگار) عالم خطاب میکند و به (عاملان غم و پریشانی و درد) (آیت خدا) میگوید!....
هیچ سندی گویا تر و معتبر تر از این سی سالی که برما گذشت وجود ندارد- اگر باز هم (بلبل) ندیده ها بخواهند هر (جانواری) را اشتباهی بگیرند - این دیگر(حق) آنهاست!!.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد