نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

شاید آخرین حرفام با شما باشد

یکشنبه بستری در بیمارستان /عمل جراحی

اگر آمدم که هیچ مثل قبل /موضوع اینه اگر نیامدم چه کنیم؟

گرچه سخته فراموشم نکنید

گرچه تقاضای بیجایی هست دعا کنید

گرچه نخواهید حلال کنید

نمی دونم دست نوشته هامو قبل از اینکه...در آب بریزم؟بسوزانم ؟یه به غریبه ایی هدیه دهم

دیگه به جایی رسیده ام که تسلیمم.هرچه پیش آید خوش آید

ممنون از روزهای خوبی که کنارم بودید

نظرات 21 + ارسال نظر
امپراطور گلهای رز پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ب.ظ http://www.empratoor_rose.persianblog.ir/

سلام ملکه ما؟؟؟؟جریان چیه ؟ خدا بد نده؟ یه مدت نبودم همه چی به هم ربخته؟؟؟/نگران شدم هاااااااا؟ یه خلر از اومدنت بده ..حتما

نازیلا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 ب.ظ http://nazila215.blogfa.com

سلام جیگرم وبلاگمو آپ کردم با یه داستان کوتاه بخونی خیلی حال می کنی منتظرتم ها بیایی حتما

نوشته " بهشت " جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:26 ق.ظ



او ...... رفت ؟!

بهمن ماه ۱۳۸۵

امروز یکی از دوستای خوبم از من قطع امید کرد و برای همیشه از من خداحافظی کرد.بدون هیچ مقدمه گفت : دریغ ازتمام لحظه هایی که گذشت.

ومن حدس زدم منظورش این بوده که:

دریغ از همه وقت هایی که صرف شد.
دریغ از همه انرژی هایی که گذاشته شد.
دریغ از همه امید هایی که بسته شد.
دریغ از همه انعطاف هایی که به خرج داده شد.
دریغ از همه سازگاری هایی که نشان داده شد.
دریغ از وقت و پول و من

او رفت

بعد از بارها کشمکش که با هم پیدا کرده بودیم.

او رفت و من قبول کردم که راحت باشد و برود.

پنج سال رفاقت . آشنایی نصیحت و بگو مگو پرونده اش بسته شد.(!!)

گاهی شوخی میکرد گاهی عصبانی میشد گاهی از من قطع امید میکرد گاهی مدتها با من حرف نمی زد گاهی در طول روز چند بار باهام حرف می زد.گاهی سعی میکرد رفع سوء تفاهم کنه.گاهی اهمیت نمیداد درباره اش چگونه فکر کنم.گاهی میگفت افتاده نیستی گاهی میگفت شکسته نفسی می کنی.گرچه باعث سر درگمی و نومیدی ام می شد ولی وقتی دیدم داره خداحافظی میکنه دلم واقعا شکست.میدونم بعضی رابطه ها محکوم به قطع شدن اند.میدونم گاهی چاره ای جز جدا شدن نیست..
.
به دوستی که آخرین مطلب را برایم نوشت میگم :

خدا نگه دارت باشد هر جا که هستی

من اگر و نیکم و گر بد

تو مراقب خودت باش نازنین

ــــــــــــــــــــــــ

بجای حدس و گمان و (قصاص!!) باید

می پرسیدی

مخاطب او کیست ؟ و چرا

می گوید

دریغ ازتمام لحظه هایی که گذشت.؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زندگی یعنی پایداری ، امیدواران همواره در این پایداری سهیم و شریکند.


عمو سیبیلوو جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:42 ب.ظ http://amosibilo.blogsky.com

باز کن پنجره را
بال بگشا و بیا
تا دل بیشه دور
تا به انبوهی جنگل برسیم
تا به سرشاری رود
تا به خاموشی سنگ
تا به بالای صنوبر برسیم

بال بگشا و بیا
تا به تنهایی جان
تا به بیتابی دل
تا به سرچشمه اشک
تا به پاکی محبت برسیم

بال بگشا و بیا
تا به مهتابی شب
تا به پهلوی سکوت
تا به بارانی ابر
تا به خوشبوئی گلها برسیم

بال بگشا و بیا
تا به سر حد خیال
تا به اوج ملکوت
تا به پهنای افق
تا به آن سوی تمنا برسیم

بال بگشا و بیا
تا کنار ساحل
تا دل دریاها
تا غریو طوفان
تا به همخوانی مرغان مهاجر برسیم

بال بگشا و بیا
تا دل گندمزار
تا به سبزی چمن
تا شکوفائی گل
تا به سرخی شقایق برسیم

بال بگشا و بیا
تا لب جوی جمال
تا به پاکی نسیم
تا سر کوی وصال
تا به سرمستی نرگس برسیم

بال بگشا و بیا
تا سر کوی مغان
تا به میخانه دل
تا به پیمانه و می
تا به سرجوشی خم
تا به لبریزی ساغر برسیم

بال بگشا و بیا
تا پریشانی زلف
تا به بیصبری جان
تا به دیوار فنا
تا قریبی وفا
تا به سرسینه نالان برسیم

باز کن پنجره را
بال بگشا و بیا
تا دل باغ خیال
تا بن کوچه ذوق
تا به مهتابی شب
تا به سرجوشی خم
تا به سرچشمه معنی برسیم .


رضا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:17 ق.ظ

تو را من چشم به راهم نازنین!

انشاالله به سلامتی دوباره شما را سرحال تر از قبل ملاقات خواهیم کرد. امیدوارم خداوند مهربان، مهربان ما را شفاء دهد و سلامتی را دوباره به او هدیه فرماید.
الهی آمین یا رب العالمین.

نهال شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ق.ظ http://ma2nafar.blogsky.com

وای خدای من!
آخه این حرف ها چیه میزنید؟؟؟؟
هیچی نیست به خدا!
دعا میکنم براتون
حتما شاهچراغ میرم...
از خدا میخوام
مطمئنم هیچی نیست

مریم شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:56 ق.ظ

سلام میشه به من ایمیل بدید؟ کار فوری دارم با شما !

نهال شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ق.ظ

کوچکترین کاری که از دستم بر میومد این بود که از همه بخوام که براتون دعا کنند...
http://ma2nafar.blogsky.com/?PostID=166

نرجس شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ق.ظ

خدایا همه مریض ها را به لطف خودت شفا بده.... این دوست عزیز ما را هم از غم بیماری و درد نجات بده....

مریم گلیییی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ق.ظ http://zendegiyeman1361.blogfa.com

دلم گرفت. الان دارم باهاتون صحبت می‌کنم. خیلی غمگین بودم. با اینکه شما روحیه‌یی شاد دارین ولی من ته صداتون احساس غم رو درک می‌کنم. امیدوارم به سلامتی برین و برگردین. دوستت دارم مامان مهربونم...
دخمل کوچولوی شما مریم گلییییی از اهواز...

عمو سیبیلوو شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ق.ظ

سلام لطف کنید به محض خوب شدن با من تماس بگیرید ممنون میشم . خیلی نگران حالتون هستم .
۰۹۳۵۶۳۹۲۱۰۵

من شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ق.ظ http://you-and-me.blogfa.com

سلام دوست من
من همین الان از طریق وبلاگ نهال اینجا رو دیدم و هنوز آرشیوتو نخوندم .
مطمئن باش که سالم و سرحال برمیگردی و اینجا از زندگی می نویسی .
از ته دل برات دعا می کنم و امیدوارم به زودی پست بعدیتو ببینم .
ما زاییده افکارمون هستیم . امید داشته باش

تارا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ب.ظ http://awoman.blogsky.com

از ته دل امیدوارم و دعا می کنم سلامتیتو به دست بیاری...

Foozool Khanooom شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ

عزیزم... انرژی مثبت پراکنده کن....

خوب چرا نیای...

این همه آدم تو دنیا از این مریضی خوب شدن...

اصلآ دختر عمو من جراحه..

میگه اینجا خیلیا خوب میشن..

عمو سیبیلوو یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:41 ق.ظ

امروز هم اومدم سرزدم می بینم که هنوز به روز نکردید . لطفا اگه خواستید به روز کنید منو بی خبر نزارید از حال و احوالتون .

فائقه یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ب.ظ

نهال عزیز امیدوارم که همه چیز خوب پیش بره و زود برگردی .خیلی زود...

پروانه ی مهاجر یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ب.ظ http://mohammadsadeg.blogfa.com

سلام

انشا الله با سلامتی کامل بر می گردید

و با انرژی بیشتری می نویسید

دعا می کنیم برایتان

هر چه زودتر از سلامتی خودتان خبری بدهید

عمو سیبیلوو دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ق.ظ http://amosibilo.blogsky.com

سلام امروز هم اومدم سر زدم دیدم هنوز نیومدید .

شاگردان ایت ا...دکتر ال بویه دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ب.ظ http://salamtangestani.blogfa.com/

سلام
کاش ازقلبم به قبرش راه داشت
کاش زهرا هم زیارت گاه داشت
ایام شهادتش تسلیت

sama دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:55 ب.ظ http://darya65dmf.blogfa.com

حتما دعاتون میکنیم
اینو وقتی می خونید که نشستید تو خونتون ان شاالله ، سلامت و تندرست.
همیشه شاد باشید

خودم إ سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:10 ق.ظ

به فال نیک گرفتم ؟!

شادى مجلسیان در قدم و مقدم توست
جاى غم باد مر آن دل که نخواهد شادت

شکر ایزد که ز تاراج خزان رخنه نیافت
بوستان سمن و سرو و گل و شمشادت

چشم بد دور کز آن تفرقه ات بازآورد
طالع نامور و دولت مادرزادت

حافظ از دست مده دولت این کشتى نوح
ور نه طوفان حوادث ببرد بنیادت

/ممنون از فال قشنگی که گرفتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد