نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

محتاج دوست داشته شدن هستی یا نه؟

چند نفر دوستت داشته باشن راضیت میکنه؟

چه نیازی داری دوست داشته بشی؟

هیچ فکر کردی چرا دلت میخواد دوستت داشته باشن؟

تا حالا از کسی سوآل کردی چرا دوستت داره؟

در خودت ارزش هایی سراغ داری که لایق دوست داشتن باشی؟

اصولا آدما به چه دلایلی آدمو دوست دارن؟

دوست داشتنی بودن بعضی ها دلیل هم داره؟

کسی را دوست داری که به دلت بشینه؟یا...

منو دوست داری؟

فکر میکنی من دوستت داشته باشم؟

چقدر ارضا روانی ات میکنه که بدونی من دوستت دارم؟

چگونه عمل کنم تا بتونم بهت اثبات کنم دوستت دارم؟

اینا سوآلاتی بود که از پسر شانزده ساله ام می پرسیدم

سرش را میذاره تو دیوار و هل میده

مشکله بتونی بنشونیش جلوی رویت و باهاش حرف بزنی

یه جورای از آدم گریزان میشه

این منو نگران میکنه

دلم میخواست هنوزم کودک و کوچک بود تا میشد تو بغلم مهارش کنم و غرق بوسه اش کنم و با مهربانی ازش بپرسم چته؟

ولی افسوس که بچه ها وقتی بزرگ میشن دیگه نمیشه مهارشون کرد و سوآل پیچ شون کرد که از چی ناراحتن

من همه مشکلات را نمی تونم حل کنم تا اونا را خوش اخلاق ببینم

پس خدا صبرم دهد

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:54 ب.ظ

وا! از آدم بزرگ/ بچه هم این همه سئوال کنید بیشتر بهم می ریزه! تو را به خدا کمی بیخالی! باور کنید درست می شه همه چی!

مریم گلیییی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:42 ق.ظ http://zendegiyeman1361.blogfa.com

ناراحت نباش مامان جوونم...
دیشب که باهاتون صحبت کردم آرامش از دست رفته رو دوباره به دست آوردم. ولی برای اندکی و فقط و فقط برای چند لحظه. کاش بودین تا همیشه این آرامش رو کنار خودم داشتم و با خودم حمل می‌کردم.
خوش به حال خودم که جواهری مثل شما رو دارم. درسته نزدیکم نیستین ولی از همون دور هم بهم انرژی مثبت می‌دین...
در مورد داداش حامد هم نگران نباشید. خدا کمکش می‌کنه...
دوستت دارم مامان گلم...
دخمل کوچولوی شما
مریم گلیییییی از اهواز....
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس...

مریم گلیییی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ق.ظ http://zendegiyeman1361.blogfa.com

مامان جوونم لطفا اون اطلاعات رو به این ایمیلم ارسال کنید. ممنونم. هم از طرف خودم و هم از طرف جوجو. برای سلامتی داداشش دعا کنین.
دوستت دارم مامان گلم...

مریم گلیییی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ق.ظ http://zendegiyeman1361.blogfa.com

ببخشید ایمیلمو یادم رفته بود بذارم...

پروین پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.abi-vafa-eshgh.blogfa.com

سلام . خوبی؟ خوش میگذره بدون ما؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد