نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

تصمیم برای گذران ایام نوروز

سال نو میشه بعضی آدما آماده اند بعضی ها نه.

من گذر این روز ها را با چشمان باز خود نظاره گرم.ساکت شده ام.تماشا میکنم.انگار آماده باشم.منتظرم عکس العمل نشان دهم.مبادا غافلگیر شوم.همه هوش و حواسم را جمع کرده ام تا عکس العمل هام مناسب باشند.

بعضی آدما برنامه ریزی می کنند.که چه کنند .من نیروهام را آماده باش نگه داشتم ولی هدر نمیدم تا به موقع نیاز دستم خالی نباشه.

از همسرم خواهش کردم بیاد بریم کرمان.

ولی او معتقد است ما باید به اتفاق دوستی بریم .همراه لازم داریم.دو تا ماشین بشیم بریم.

اگر من و او و بچه ها به توافق برسیم انشالله کرمان .وگرنه منتظر ورود دوستان مان از ارومیه می مانیم

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم گلیییی شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 ق.ظ http://zendegiyeman1361.blogfa.com

چرا کرمان؟ پس اهواز چی؟ من که میخوام تابستون بخاطر دیدن شما بیام اصفهان. شما نمی‌خواین بیاین اهواز؟ اچکال نداره ما هم خدایی داریم. امیدوارم زود زود ببینمتون. سال خوبی رو برای شما و خانواده آرزومندم.
دوستدار شما
مریم گلیییی از اهواز...

نازنین دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:18 ق.ظ http://adatmikonimm.blogfa.com/

سلام
اینکه همیشه نیروی اماده در ذهنتون برای مقابله با پیش امد هر چند خوشایند دارین خیلی خوبه همین که این حسو دارین جای تبریک داره ایشالله هر جا برین خوش بگذره

فاطیما سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:10 ق.ظ

اذا رایتم الربیع فاکثروا ذکر النشور
هرگاه بهار را میبینید پس بسیار از قیامت به یاد آورید.
پیشاپیش سال جدید رو خدمت شما و خانواده گرامیتان تبریک و تهنیت عرض میکنم...
تعطیلات نوروزی خوبی داشته باشید
در مکه به یادتون خواهم بود.....التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد