نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

سر اذان

 

اذان ظهر است.همه به سوی نماز شتابان می روند و من در فکر.که عاقبت چه خواهد شد.این مشکل چگونه حل خواهد شد.اساسا مشکلی هست؟یا من زیادی سخت میگیرم.

نتوانسته ام بین خودمون چند نفر به تفاهمی نسبی برسیم.

همدیگر را تهدید می کنیم از هم کناره میگیریم و هرکدام زهر تنهایی می چشیم.ولی چرا؟چرا هرکس بر موضع خود سخت پا می فشارد؟چه می شود برای هم حریم رها کنیم ؟تا با مسالمت مسائل فیمابین مون حل شود؟گل بود و به سبزه نیز آراسته شد. سال به سال رحمت بهپارسال.

در حالی که من سخت درگیری فکری دارم یه عده مشغول هپل هپو هستند و من غافل و محروم

اذان هم تموم شد

الله اکبر

نیت

نظرات 4 + ارسال نظر
امپراطور گلهای رز چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ب.ظ http://empratoor_rose.persianblog.ir/

سلام ملکه چهارم اقلیم ما .شما را تازگی ها چه میشود ؟؟؟؟؟؟؟؟ما برتیم ..عنقریب جلاد را به سرایتان میفرستیم تا هر کس که با شما تفاهم ندارد را گردن بزند ....................ولی .ممنون که اومدی ....به یک مسافرت برو ..شاید بتونی راه حل خوبی واسه مشکلاتت پیدا کنی ........انسان چاره همه چی میتونه بکنه جز ......دور از جون شما وومرگ............پس مطمئن باش راه خوبی پیدا میکنی .....صبر صبر صبر صبر صب صبر صبر صبر صبر

طالب مادر مرده ! چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ب.ظ



ببخشید!!... این کارت رو ببینید: من فوق لیسانس دارم. توی این شهر غریبم. می‌شود کمی برای من غصه بخورید ؟ خانم .....

طالب مادر مرده چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:59 ب.ظ


«یه شخصی، سال‌ها پیش به من نصیحت کرد که هیچ‌وقت حال‌و‌ روز آدم مُرده را برای کسی تعریف نکن. می‌گفت مرگ در قالب کلمات تکرار می‌شود. نباید بگذاریم مرگ زبان پیدا کند.»

مرخصی برای .... پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 ق.ظ

مرخصی برای دل های شکسته
یک شرکت ژاپنی برای آن دسته از کارکنانش که دچار شکست عاطفی شده اند، مرخصی با حقوق تعیین کرده است.

کمپانی «هیم» در توکیو معتقد است در این مرخصی افراد دلشکسته می توانند فرصتی برای استراحت داشته باشند تا به درد و رنج ناشی از شکست خود فائق بیایند و پس از بهبود با روحیه یی بهتر به کار بازگردند؛ «این مرخصی شامل هرکسی نخواهد شد بلکه تنها متعلق به افرادی خواهد بود که به لحاظ روحی و عاطفی واقعاً شکست خورده باشند؛ افرادی که بعد از شکست رابطه شان درست مثل یک فرد بیمار به استراحت نیاز داشته باشند.»

این کمپانی یک کمپانی لوازم بهداشتی و آرایشی است که مشتریان اصلی آن را زنان تشکیل می دهند. علاوه بر این مرخصی، یکسری مرخصی دیگر نیز شامل کارکنان این شرکت می شود تا بتوانند در فصل حراج ها به خرید بروند.

هیرادات مدیر کمپانی می گوید؛ «زنان بین 20 تا 30 سال بهتر می توانند پس از یک شکست روابط تازه آغاز کنند اما برای زنان 30 سال به بالا تحمل و هضم این شکست ها دشوارتر است.»

کارکنان زیر 24 سال این شرکت، یک روز مرخصی، کارکنان بین 25 تا 29 سال، دو روز و بالای سی ساله ها سه روز مرخصی سالانه دارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد