نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

سر در گریبانم

وقتی ببینم قراره بمیرم و از من هیچ باقی نمونه دلم میگیره

.صحنه پیوسته به جاست هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود.

دلگیری من بی اندازه شده این روزاا

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شما میدونید چرا؟

خودم حدس هایی می زنم ولی مطمئن نیستم.

 زن دل شکسته ایست مادرم.

نمی دونم چطور میشه خوشحالش کرد.

این روزا ده روز تمام با خانومای همسایه جلسه عزاداری دارند و عزاداران حسینی را پذیرایی میکنن.خستگی ناپذیر کار میکنه با اون دستای فرتوتش قند خرد میکنه غذا درست میکنه .به من میگه تو هم بیا تو این جلسه ما.وقتی رفتم اونجا می بینم یه خانوم مهندس معماری کارمند پیر ۵۵ ساله و یه خانوم خیاط لباس های عروس و یه خانوم همسر راننده بیابون و یه خانوم همسر یه پزشک)نماینده دوره هفتم مجلس( گرد هم نشسته اند و برنامه ریزی میکنند و اجرا می کنند خونه شون را با پرده های سیاه و نوشته های سلام بر حسین(ع)شکل داده اند.مامان منو به دوستاش معرفی میکنه و همه به احترام او منو به جمع خود می پذیرند.در تمام مدت این ده روز هر ساله مامان کارش همینه.دلم برای سوزش دل مادرم کباب میشه.تلاشش را می ستایم.خدا را سپاس می گویم که آرامشش می دهد و دعا می کنم بتواند تسکین بگیرد.

دیشب در خواب خواهر متوفای خود را در حین خوردن غذا بر سر سفره ای میدیدم.وقتی از خواب بیدار شدم مشوش شده بودم.این روز ها نیاز به یک استراحت را حس می کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم گلیییییی سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ب.ظ

اعصابم خرده مامان. تو که می‌دونی اونه که میاد و اذیتم می‌کنه. هر چی حرف که لایق خودشه بارم می‌کنه. بهش بگو دیگه نمی‌خوام بیاد و دیگه نمی‌خوام ازش خبری داشته باشم. عصری هم می‌رم علی‌بن‌مهزیار واستون دعا می‌کنم. دوستت دارم مامان گلم...
دخمل کوچولوت از اهواز...

مسلمان خوش باور جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ب.ظ

مسلمانی آن نیست که آخوندهای شیعه می گویند در قران مذهب شیعه و سنی وجود ندارد
در اسلام سینه زدن و قمه زدن وجود ندارد
در اسلام گریه و زاری وجود ندارد که می گویند گل یوما عاشورا
در اسلام ارزش ها در جنسیت نیست بلکه در ارزش علمی و دانش است
در اسلام مراجع تقلید وجود ندارد و مقلد کسی نباید باشد چون در آیه 17 و 18 سوره زمر می گوید:
مژده بده به آن کسان که تمام حرفها را بشنود و از میان آنها بهترین را انتخاب کند
که این آیه مراجع تلقید را نهی می کند
در اسلام بستن روزنامه و رسانه وجود ندارد چون در قرآن آیه یک سوره قلم می گوید :
سوگند با قلم آنچه می نویسد ... آنچه یعنی چه خوب و چه بد که باید از میان خوب و بد با قدرت مقایسه و تجزیه و تحلیل بهترین حرفها و نوشته ها را انتخاب کنی
در دین اسلام اجبار وجود ندارد و انسان حق انتخاب دارد نه اینکه باید مقلد باشد و زن ها را که تمام مسئولیت زندگی به گردن اوست و تربیت کننده بشر است بعنوان وسیله شهوانی استفاده کند بلکه باید برای تشکیل خانواده و نگهداری بشریت باشد نه ابزار شهوانی=۰-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد