نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نمیدونم مرا چه شده.
زیاد میخوابم و در خواب می بینم بالای یه شیب خطرناک ایستاده ام که اگر هشیار نباشم به پایین لیز خواهم خورد و یا دارم از یک جای خطر ناک(خطر سقوط)با احتیاط پایین میام و هر لحظه احتمال پرت شدن دارم.
وقتی از خواب بیدار میشم می بینم تمام تنم درد داره.
کتاب تعبیر خواب فروید را خونده ام ولی اگر شما هم تعبیر روان شناسانه دارید بفرمایید.
آیا خوردن داروها باعث این مشکل من شده؟اتفاق تازه ای تو زندگیم نیفتاده.
پس چرا؟
در ضمن این لینک زیر را نگاه کنید /www.linkestan.com/news/ARTICLEview.asp?key=1853
نظرات 3 + ارسال نظر
مریم گلییییی چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ق.ظ

شاید خطری شما رو تهدید میکنه. این روزها بیشتر مواظب خودتون و سلامتی خودتون باشید. دوستت دارم مامان مهربونم...

مژده چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:56 ب.ظ

رضوان خوبم .استرس بیشتر از هر چیزی باعث کابوسهای شبانه می شود شاید دوران سخت بیماری را که گذراندید باعث این آشفتگی می شود.مواظب سلامتی خود باش فرشته مهربانم

دوستت دارم همیشه

ماریان پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ق.ظ http://negahekhodemani.blogfa.com

مریم جون همین الان دارم برات اسفند دود میکنم
خواهشمندم شمام مراقب سلامتی تون باشین چون ممکنه در خواب خرسی را ببینی که داره عسل میخوره و این علامت خوبی برای اهل خواب نیست.۰۰۰۰۰۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد