نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

بوی ماه مهر

 

مدرسه ها وا میشه همهمه برا میشه

.دوباره سریال مدرسه ام دیر میشه میره رو آنتن

.و بعضی ها همپای بچه هاشون اضطراب شیرین آغاز مدرسه را مزه مزه می کنند.چهل و نه ساله خواهم شد بیست و نهم بهمن.

ولی هنوزم با آغاز ماه مهر دلهره شیرینی دارم.دوستای جدید ،تکالیف جدید بوی کاغذ و تراشه مداد و پاک کن.گچ و تخته و خانم معلم

 

.برنامه هایی که....چه کمکی میتونم بکنم؟تا بچه ها خوب آغازش کنند.بله سال تحصیلی را.به من راهنمایی کنید.من تو دانشگاه تدریس می کنم.همون روز اول واسه ام کلاس گذاشته اند.دانشجویان سال های یش را می بینم.بهشون میگم یادتونه؟وقتی اومدم سر کلاستون؟بهتون گفتم چه حسن تصادفی؟روز اول دانشگاه و مقطع جدید و بهترین استاد این دانشکده؟و بهترین درس دنیا؟و شماها از تعجب شاخ در آوردین چگونه اینهمه شهامت دارم بدون هراس از انگ ؛خودپسند؛ میگم بهترین معلم.و من برای شما یش بینی خودکام بخش را تدریس کردم؟و این دسته دانشجویانم همیشه بهترین های دانشکده بودند تا فارغ التحصیل شدند.اون روزها مصمم تر و جدی تر برخورد میکردم.ولی امسال هم یه جور دیگه مصمم هستم و مترصد فرصت

نظرات 7 + ارسال نظر
مژده جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ق.ظ

بوی مهر همیشه مرا هم به دنیای شیرین مدرسه و اظطراب شروعی دوباره می برد.آخ که دلم پر میکشه واسه معلم های خوبم و همشاگردیهای بی ریا و شیطونم و اون کلاسی که پر بود از بچگی های من .دلم ی ذره شده واسه گچ و تخته سیاه و نوشته هایی که سالها در طلبشون تو دنیای واقعی گشتم.رضوان خوبم آخرین یادگار استاد های خوب و دوست داشتنی من هست .هنوز عطر کلامش و نفسهاش و صدای مهربونش به من تسکین میده که تو هنوز شاگرد مدرسه ای .امسال اگه خدای مهربون کمکم کنه برای فوق تلاشی مضاعف خواهم کرد.رضوان عزیزم مرا از دعا فراموش نکن دوستت دارم فرشته نازنینم.

همسر آینده جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ب.ظ http://ma2nafar.blogsky.com

جواب بیوپسی کی حاضر میشه؟؟
من تقریبا هر روز دارم اینجارو میخونم و با تمام وجود از نوشته های چنین شیرزنی لذت میبرم.....
من امیدوارانه بازم اینجا میام که نتیجه نرمال بیوپسی رو بخونم...

صخره شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:30 ق.ظ

سلام
خوبید؟
اجازه استاد من بدم می یاد آخه از سرما
همیشه از اول اولش من تو کلاس هایی بودم که سرد بوده
از شانس منه
همیشه هم به خاطر همین از مدرسه و دانشگاه و مهر بدم میومده
خدایش خدمت اینقدر سخت نمی گذشت که این ۴ ماه سخت می گذره
استاد رو باید از نمره دادنش شناخت
که انصاف داره یا کشکی نمره می ده و کم می کنه؟
من یه استاد های کله گنده ای رو می شناسم که خدا لعنتشون کنه
دعام کنید

ماریا شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:38 ق.ظ http://negahekhodemani.blogfa.com/

انشااله که امسال هم با موفقیت سال تحصیلی رو شروع کنی...
مراقب خودت باش...
راستی چی درس می دی؟(...روان پرستاری؟...)

متوترکسات یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ق.ظ http://www.doctormtx.blogfa.com/

سلام؛ ممنون از اظهار لطفت. مطالبت خیلی متنوع و جالبه. راستی اگه بتونین یه لینکدونی واسه دوستان داشته باشین دوستای زیادتری پیدا میکنین. راستی چی تدریس میکنین؟ اگه علوم پزشکی باشه حتماْ لینکتونو میذارم تو وبلاگم. به من هم سربزنین. خوشحال میشم یک استاد دانشگاه به وبلاگم سربزنه.

متو یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.doctormtx.blogfa.com/

لینکتان کردم.

ماریا دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:42 ق.ظ http://negahekhodemani.blogfa.com/

خیلی خیلی خوشحالم کردی بابت جواب بیوپسی...
خدا رو هزار بار شکر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد