نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

آخرین گزارش از حالم

از ظهر جمعه که رسیدم به خونه تا حالا که صبح دوشنبه است فقط بوسیده شده ام نوازش شده ام و مثل گل بو شده ام.بی سابقه است.داداش ها با همسران شون اومده اند دیدنم.همه گلایه دارند که اینترنت مینویسی و به فامیل شوهرت اطلاع میدی که چه مشکلی پیش اومده وما را غریبه میدونی و نگفتی؟جز اینکه ما نگرانت هستیم؟همسر که بی سابقه فقط منو مراقبت میکنه و پرستاری و اجازه برداشتن یه دونه لیوان راهم نمیده.غذا درست میکنه غرو لند را کم کرده و فقط میگه استراحت کن.پسرام که دیگه شرمنده کرده اند.دوستان زنگ می زندد و احوال می پرسند و امیدواری میدن.من در عین آرامش خیال.خدا کنه اینا بعدا فکر نکنند من میخواسته ام تحریک احساسات کنم و هیچم نبوده و ازشان سوءاستفاده شده.من با اطمینان میگم این توده که دکتر معتقده عمرش بیش از چهارماه نیست خوش خیمه.و جای نگرانی نیست.انشا الله خداوند به من صبر دهد حتی اگر بدخیم است.میگن تو این ماه عزیز ما فقط داریم به تو دعا میکنم که خوش خیم باشه.سینه چپم در فراق این توده دردناک و سفت بیقراری میکنه می سوزه و درد میکنه ولیکن با استامینوفن کدیین دار دردم کم میشه.کپسول کفلین میخورم و قراره امروز دوش بگیرم و مطمئن باشم بخیه ها عفونی نمیشن.لاغر شده ام و مزاجم خوبه.روحیه ام بیشتر خوبه.به دوستان اینترنتی فکر میکنم و احساس میکنم خیلی برام عزیزن.اگر خدا قبول کنه ورد زبانم دعاست و نیایش با پروردگار
نظرات 6 + ارسال نظر
ماریا دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ق.ظ http://negahekhodemani.blogfa.com/

بهشت عزیز
خیلی خوشحالم که بهتری...
امیدوارم خیلی زود بهبودی کامل پیدا کنی...
مادر من سال گذشته با وجودیکه یهو متوجه شدیم دجار بدخیمی وسیع و متاستاتیک شدید در ناحیه تخمدان چپ شده...و دو بار جراحی وسیع روش انجام شد...والان یه سالیه شیمی درمانی میشه ...خدا رو شکر خیلی بهتره ...خیلی...من واقعا فکر میکنم درمانها نسبت به سالهای گذشته خیلی بهتر جواب می دن...اینو گفتم از نگرانیت کم شه ...دیگه شرایط خوش خیم که فقط شکر خدا داره...
بهترین ها رو برات آرزو می کنم...

خانومی(کلبه تنهایی) دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ق.ظ http://khanoomiiiii.blogfa.com

سلام دوست خوبم حتما این کارو میکنم ایشالا که دوباره مثل قبل صحیح و سالم به زندگی قشنگت ادامه بدی در کنار اونایی که دوستت دارن و دوسشون داری

آرش دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام
ممنون که سر زدین
به قول یکی از خانمهای همشهریتون ( البته اگه تو تهران هستین ) که من سی دی هاش رو گوش می دم این افکار انسانه که زندگیش رو می سازه و توی سختی ها کمکش می کنه .
به روز های خوب پیش رو تون فکر کنین که ان شاءالله بدون کوچکترین ناراحتی در کنار خانواده لحظات خوب و خوشی رو براشون رقم میزنین .
دعای این بنده حقیر در این روزهای عزیز شفای همه مریضها و البته شما دوست گرامیست .

صخره دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:38 ب.ظ http://sakhre.blogsky.com/

سلام
خوبید؟
خدا رو شکر که این همه روحیه دارید
خیلی رو دیدم با کمتر از این ها خودشون رو باختن
آفرین
امیدوارم و دعا می کنم هیچی نباشه و سایه همه و سایه شما همیشه برقرار باشه
خیلی خوشحالم که دوستی چون شما دارم
دعام کنید.

مژده دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ب.ظ

نه می خواهم از تو ابر باشی

به جان تشنه بباری

نه افتاب به ویرانه هایم بتابی

همین که باشی

و ارزوهایم سوسویی بزنند

برای من کافی است.

رضوان عزیزم خوشحالم که خوبی خدارا سپاس.

پیــــــــــر دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 ب.ظ

ندیده ها و نشناخته ها ، در دنیای (نت) - یاران { ندیده و نشناخته } را صمیمانه دوست دارند و برای سلامتی شان دست نیا به سوی آفریدگار دراز میکنند.....

به همسر بفرمائید تا ضمن نوازش های پرستارگونه ، اگر از غریبه ها خاطراتی دارند برایتان تعریف کنند .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد