نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

به بهانه تولد حضرت امام حسین(ع)

هیچوقت تو تصورم نمی آمد با مردی ازدواج کنم که هم نام پدرم(حسین)باشد و بعد بشنوم پیشنهادی را که اسم پسرت را حسین بگذار.با وجودیکه عاشق امام خود بودم ولیکن برایم آسان نبود همسرم را با نام کوچیک صدا بزنم و وقتی پس از سالها همچنان با نام فامیل صداش زدم یک روز به من گفت اگر مادرم اسمم را کامبیز گذاشته بود مطمئنا صمیمی تر بودیم چون تو منو کامی صدا می زدی و من

فکر نمی کردم برای او اینقدر مهم باشد.او بدون اینکه بگوید به فاصله ای اشاره میکرد که من بین خودم و خودش ایجاد کرده ام ومن

ولیکن اینگونه نبود .در خانواده ام مادرم و خواهرم به عنوان الگوی رفتاری اینگونه رقمم زده بودن.

تصمیم گرفتم برای رفع دلگیری او شروع کنم با اسم کوچیک صداش بزنم ولی نمی دانم چرا برایم اینقدر سخت بود .این بود که با صدای بلند می گفتم حسین و آرام زیر زبانم زمزمه میکردم مظهر آزادگی و آزادی.در واقع فقط امام خود را صدا زده بودم ولی او خشنود بود که اسمش را صدا می زنم.

هنوز هم پس از سالها  تو خونه راه میروم و میگویم این حسین کیست که دلها همه دیوانه اوست این چه شمعیست که جان ها همه پروانه اوست .و او می اندیشد همه اعتقاد من به اوست و بر نامی که برایش انتخاب شده می بالد.

واقعا موضوع به این کوچکی اینهمه مهم بود؟

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:20 ب.ظ http://arashmdr.blogfa.com

سلام
اگه از سمت تهران به کرمانشاه میاین
اول به کنگاور میرسین که خرابه های معبد آناهیتا در مسیر عبورتون از داخل شهر قرار داره و یک آتشکده بسیار معروف و دیدنیه
بعد از اون به شهر صحنه میرسین که سراب صحنه رو هر کسی یکبار رفته باشه هیچوقت بار دوم و . . . رو از دست نمیده . فوق العاده قشنگ و آرامش بخشه .
بعد از اونجا به بیستون میرسین که دیدنی ترین آثار باستانی کرمانشاه تو اونجاست.
توی کرمانشاه هم که معروفترینش همون طاق بستانه که بسیار دیدنیه و یه رستوران خوب هم به اسم رستوران جمشید همونجا هست که غذای خوب و تمیزی داره .
امیدوارم اقامت در کرمانشاه به شما و خانواده خوش بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد