نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

سایکو دراما

هنر درمانی /ایفای نقش

امروز دانشجوی کارشناس ارشد در این باره مطالبی را ارائه داد گویا در سعادت آباد تهران تعدادی بیمار مبتلا از طریق ایفای نقش تخلیه هیجانی می شوند.اگر پام به تهران رسید سری به اونجا می زنم.اگر بچه های وبلاگیست تهرانی برایم اطلاعاتی گیر بیارن خوشحال میشم ولی از اونا بعیده تو این وانفسای بنزین چنین زحمتی را متقبل شوند.

انستیتو روان پزشکی تهران واقع در خیابان طالقانی پایان نامه هایی در این مورد دارد شاید چند تا باشد.

باید سری بزنم اونجا گرچه قسم خورده ام کلاهم هم افتاد تو تهران نروم اونجا.شهر پر از دود تهران خاطرات سر درد های سخت را برایم زنده میکند .دو سال که تهران دانشجو بودم هرگز فراموش نمی کنم منی که آرزو داشتم اونجا را ببینم و اونجا زندگی کنم به قدری رنج متحمل شدم که تا شیش سال مطلقا سری به دانشگاه هم نزدم.خوبی اینترنت اینه که اینجا میتونم بنشینم و کتابخونه های تهران را سرک بکشم.

تا به حال آدمایی دیده اید که شغلشان بازیگری نباشد ولی فیلم زندگی خودشان و دیگران را بتوانند بازی کنند؟انعطاف پذیری برای ایفای نقش لازم است.وقتی کسی نتواند از قالب خشک خود خارج شود هرگز قادر به ایفای نقش هایی این چنین نخواهد بود.زنان جامعه بهتر میتوانند در نقش های متعدد ایفای نقش کنند گویا انعطاف پذیری در زنان بالاتر است.بعضی ها تعهد به یک نقش سپرده اند.

در صومعه....در مدرسه عابد

نظرات 3 + ارسال نظر
مژده پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام رضوان مهربانم خوبی عزیزم؟دلم برات تنگ شده .قرار نبود سفر بری ؟چقدر دلم میخواد از نزدیک ببینمت .مژگان یک هفته پیش اینجا بود موقع رفتن گفتم از قول من از نزدیک رضوان خوبم را ببوس تا شاید روزی دوباره چشمم به صورت مهربان و دوست داشتنیش روشن شود .مرا از دعا فراموش نکن التماس دعا

مریم گلییییی سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام مامان خوبم...
قالب نو مبارک. خیلی قشنگه. امیدوارم موفق باشی.
دوستت دارم مهربونم.. دخمل کوچولوت مریم گلیییییییی....
بووووووووووس...

نازمنگولا پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ق.ظ

سلام خانومی، چه کار جالبیه این هنر درمانی.
راستش اتفاقا دلم می خواد یه پست شاد بنویسم ولی نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد