نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

گزارش ویزیت پزشک معالج

دکتر میگه هنوز هم میتونی امیدوار باشی .به نظر ما بدتر از این ها را می شود درمان کرد به شرطی که شما روحیه خود را حفظ کنید.اشتباه من این بود که به طرف مطب دکتر گام بر نمی داشتم.نمی دانم چون خودم پرستار بودم؟یا چون فکر میکردم از پزشکان کاری ساخته نیست؟یا اینکه طبیعی است اینگونه بودن.حالا که خانم دکتر اطمینانم بخشیده بهتر شده ام.میدان را خالی کردن زود جا زدن نومید شدن شایسته چون منی نبود.ولی به احتمال قوی باید به فکر ترمیم افکار خود باید باشم.خانم دکتری که میگفتند پولساز شده و فقط به زیر میزی فکر می کند مرا باز شناخت احترام گذاشت.دلداری داد اطمینان بخشید و وعده داد در یکشنبه آینده سر فرصت با یک عمل جراحی کوچک امیدوارم خواهد کرد.حالا نمی دانم تا یکشنبه آینده استراحت کنم؟به فعالیت های خودم ادمه دهم؟محدویتی لازم است رعایت شود؟خلاصه که از بس سر خانم دکتر شلوغ بود نشد بپرسم شاید هم فراموش کردم سوآل کنم.شاید هم چون خود را وسواس گونه دقیق می بینم خود داری کردم.حالا تا یه هفته آینده عینهو بیماران بستری بساط لا لا را برقرار خواهم کرد و البته از مرخصی استحقاقی خود مایه خواهم گذاشت چون ما پرستاران تا دم مرگ باید بر پا ایستاده باشیم و خم به ابرو نیاوریم.سر در گمی برای کسی که خودش مراقبت کننده دیگران است صفتی پسندیده نیست.
اینجا پرستاری در روز پرستار عیادت می شود
باشد تا مردم بدانند پرستاران نیز همانند آنان
بیمار می شوند و نیازمند دستان پر مهر مراقبت کنندگان هستند.
تو نیکی میکن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز

پ:به کسی نگین بین خودمون باشه من هم  نصف قاشق سیاه دانه را با یه لیوان آب قورت دادم گویا در بهبودیم تاثیر داشته چون میگن:

 سیاه دانه : سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد و به نظر متخصصان سبب افزایش گلبولهای سفید می شود .روزانه نصف قاشق چای خوری در غذاها ریخته و خورده شود

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم گلیییییی دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:00 ق.ظ

خوشحالم که برگشتین خونه. خوشحالتر اینکه روحیه‌اتون عالیه. دوستت دارم مامان خوبم...

عیرضا حیدرنژاد دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ق.ظ http://alireza1370.blogfa.com

میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار بر شماآبجی مهربونم و پرستاران مهربان، دلسوز و سخت کوش مبارک باد!

پرستاران ، خادمان بی‌منت و فرشتگان سپیدپوش جامعه هستند که لباس خدایی بر تن دارند، آنان حمایت و پشتیبانی جامعه را می‌جویند و خواهان ارج نهادن جامعه به جایگاه واقعی خویشند ، همچنان که مقام معظم رهبری می فرمایند "طرف حساب پرستار فقط خداست".
امید وارم که در تمام مراحل زندگی موفق و شاد کام باشید .

رضا مدهنی دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:21 ب.ظ http://madhani.blogfa.com/

بسلامتی
خوشحالم که بهتر شده اید
مطمئن باشید وضعیت از این هم بهتر خواهد شد

مژده دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:15 ب.ظ

مطمئنا همیشه وقتی به دور دستها بنگری و سرت را بالا نگه داری سوسوی شمعی را خواهی دید .همیشه میتوان به روشنی امیدوار بود .رضوان مهربانم استراحت کن ای کاش میتوانستم تا هفته آینده به عیادتان بیایم ولی باور دارم که عملتان با موفقیت انجام خواهد شد و سرحال و با انرژی ادامه خواهید داد توکل به خدای مهربان.دوستت دارم رضوان عزیزتر از جانم.

ابراهیم صفری سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:38 ب.ظ http://saf.blogfa.com

سلام
روز پرستار بر شما پرستار دلسوز مبارکباد .
خدای را شکر که بهبود یافتید .
انشاءالله همیشه سالم و شادکام باشید

محسنی سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.esfehannurse.blogfa.com

سلام و سپاس از شما عزیز
از اینکه با قدومتان وبلاگ ما را نورانی کردید ممنونم
منتظر انتقادات نظرات و پیشنهادات شما هستیم
پیروزی و سلامتی شما را از خدای منان خواهانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد