نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

تفاوت فضا و گفتگو

وقتی تو جمع خانوادگی می نشینم و با همسران برادرانم صحبت می کنیم شاهد صحنه هایی از تعجب شادی ، خشم و....می شوم.

وقتی این جمع تغییر می کند مثلا جمع دوستانم در مهمانی ها ،موضوع صحبت ها کاملا متفاوت است و در ابراز هیجانات جانب احتیاطرا حفظ میکنیم .

زمانی می رسد که مقایسه گسترده تر را انجام میدم.وقتی که با جمع همکاران دانشکده هستیم و یا یه جمع همکاران بیمارستان.........
واقعا تنوع فضا ها چقدر بر موضوع صحبت ها موثر است!
تو جمع بچه های اینترنت که نادیدنی هستند و گاهی.....گاهی شاد گاهی متعجب گاهی دل شکسته می شوم.شما را به خدا با من مدارا کنید.بر من نپسندید بعضی تندی ها را

نظرات 4 + ارسال نظر
پاسخ به تفاوت فضا و گفتگو!! دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:45 ب.ظ

هروقت از کسی اظهار نظر (عریانی) شنیدی . تردید نداشته باش که او ترا به چشم علاقه و احترام نگاه کرده است۰

دل خوش مدار که در جمع (دیگران) رضایت خاطر پیدا میکنی!
باین فکر کن که این (رضایت) چه کمکی به ارضاء حس واقع بینی تو کرده است .....

مسافر هندوستان سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:36 ق.ظ http://etravelog.blogfa.com

من بالای وبلاگ یه لینکی گذاشتم برای ارسال ایمیل و پرسش شخصی. لطفا شرایط و دلایل سفرتون به هند رو برام میل بزنید من در خدمتم. راستی شما اگه گرین کارت آمریکا دارید، مگه فیلتون یاد هندسون کرده می خواین بیاین اینجا ؟؟

عبدالرحمن سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:38 ق.ظ http://heart-wrote.blogfa.com

سلام ... خدا با شماست.
-----------------------------
بله محیط اطراف در نحوه تعاملات انسان تاثیر داره حالا اگه من همیشه خود را در برابر خدا یا در منظر امام زمان ببینم میتونم خودمو رو ادب کنم و همیشه افسار زبانم توی دستم باشه .

ممنون از اشاره زیبایتان.
-----------------------------
و اما مومنین چه کسانی هستند . من توی متن در نکته شماره سه به آن اشاره کرده بودم و از شما دعوت میکنم که نوشته را مجددا مطالعه بفرمائید.
-----------------------------
.... سه ) خوب تا حالا رجاء بود حالا یک خوف هم مزه کنید : این بشارت نصیب کیست نصیب مومنان یعنی حتما باید دستورات نبی مکرم را گوش کنی ( با توجه به آیه قبل ) و تاحد وسعت تلاش کنی تا در گروه مومنان قرار بگیری و بعد شامل این بشارت بشی.
.....
----------------------------

دوستدار تو سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:14 ب.ظ

هر فضا نوع خاص گفتگو را می طلبد اینکه مثل روز روشن است.اینکه شما بدانید در آن فضا چگونه صحبت کنی که جمع حفظ شود و پاشیده نشود باید مورد بحث قرار گیرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد