نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

سلام.گرچه بعد از مدت دوهفته کار آموزی با دانشجویان پسر در بخش بیماران روانی مردان خسته هستم ولی خوشحالم که خدمت شما شرفیابم
نظرات 4 + ارسال نظر
پروانه ی مهاجر پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:26 ق.ظ http://mohammadsadeg.blogfa.com

سلام همگار گرامی

چقدر خوشحال شدم قدم رنجه کردید

من همیشه مطالب شما را می خوانم

یکی دو بار هم کامنت گذاشتم

شما نیامدید دیگر فقط میایم و می خوانم چیزی نمینویسم

ممنون تولد دومان را تذکر دادید

خیلی وقته ندیدمش

یا علی

عبدالرحمن پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:40 ق.ظ http://heart-wrote.blogfa.com

سلام ... خدا با شماست.
-----------------------------
امیدوارم که من قابل آن همه لطف شما باشم.

عبباس تمرتاش (شاهد ) پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ب.ظ http://www.abbasshahed.blogfa.com

سلامو
روز شهادت پسر لطف پدر شامل من شد که با وب شما آشنا شوم. و امیدوارم همیشه از لطف امام رضا ۰ع۰ بر خوردار باشید .
نمی خواهم پر حرفی کنم مطالب آذر ماه را کلا؛خوندم و دیدم تمام دغدغه های من ( در بعضی ابعاد اجتماعی ) در افکر شما هم موجوده !!
برای همین خواهش می کنم چون من همه این معضلات را بصورت دقیق و ریشه ای تحلیل و .... در قالب شعر ( از جهت احساس و ارتباط بهتر و کم گویی ) تقدیم به همه از طریق چاپ و تکثیر و حضور در مدارس و ... همینطور وب می نمایم شما اگر وقت کردید ابتدا به ساکن برای بیو گرافی من و راهی که آمده ام شعر .رجعت . را و سپس اشعر قلب شکسته .. کتاب زندگی .. درخت و میوه ..گل رز..معلمی.. و بعد هم هر چه تمایل داشتید مطالعه کنید ومن را با نظرات خود که حتما؛ کاربردی و ملموستراست آشنا کنید تا در ثواب قلمم شریک باشید.
مرا در دانشگاه صدام می کنند . استاد. اما به همه و به شما بز گوار درس پس می دهم.
از زیاده گویی معذرت و تقاضای دعای خیر مخصو صا؛ هنگام تشرف به حرم یا وقتی چشمتون به گنبد آقا می افتد را دارم.
موفق باشید . شاهد .

حجتیه ! پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:58 ب.ظ

از زیاده گویی معذرت و تقاضای دعای خیر مخصو صا؛ هنگام تشرف به حرم یا وقتی چشمتون به گنبد آقا می افتد را دارم.
موفق باشید . شاهد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد