نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

دانشجویان پسر نسبت به دانشجویان دختر کمتر رشته پرستاری را انتخاب می کنند.ولی آنها که حاضرند پرستار شوند در بخش های مردان بیمارستان به کار مشغول می شوند.از آنجا که قرار است از روز شنبه   به اتفاق چهارنفر دانشجوی پسر در بخش روان پزشکی مردان تمرین مراقبت(کار آموزی)داشته باشیم لذا لازم دانستم مواردی را قبل از حضور با خودم(در ذهنم)مرور کنم.

دانشجو در کلاس های درس سه تا دو واحد را به شکل تئوری گذرانده.(روان شناسی اجتماعی +بهداشت روان یک+بهداشت روان دو(مراقبت از بیماران روانی).

در ضمن این دانشجویان در ترم شش هم یه دوره ده روزه در بخش بیماران روانی مردان حضور داشته اند و از استاد خود آموزش هایی دیده اند.

از آنجا که مشکلات روز مره انسان را تا به مرز جنون جلو می برد باید دانشجویان را سخت محافظت کنم مبادا فکر کنند(دلهره اینو داشته باشند) خودشان را نیز عنقریب دربخش بستری خواهند کرد.

باید یادم باشد تفاوت یک فرد بیمار روانی را با یک دانشجوی پرستاری توضیح دهم.

باید نگرش منفی مردم در باره بیماری های روانی را برای دانشجویان توضیح دهم.

باید نقش مفید دوران کارآموزی دانشجویان را بر بهبود بیماران یاد آور شوم(وقتی در کنار بیماران باشند از سلامت خود به بیماران هدیه می دهند و از بیماری آنان باری را برداشته بر دوش خود میگذارند.).

باید هشدارشان دهم در عین مراقبت خوب  و انسان دوستانه تکنیک های پرستاری را به کارگیرند.

معمولا دانشجویان مشاهده گر های خوبی هستند.نوع رفتار های بیمارگونه را به خوبی ثبت میکنند.وضعیت ظاهر بیمار را و تغییراتی را که در آن ایجاد میکنند و ایجاد انگیزه در بیماران را یاد داشت کرده گزارش می کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
پروین دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 ب.ظ http://www.abi-vafa-eshgh.persianblog.com

سلام رضضضضضضضضضضضضوان جوووووووووووووووووووووووون. خوفیییییییییییییییییییییییییی. الان میام در اتاقت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد