نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

ماه رمضان

اینم آخرین روز شعبان و حلول ماه رمضان.باید بگم من فقط اسمم مسلمان بود تا اینکه با جناب همسر که فقط رسمش مسلمانی بود ازدواج کردم و او همه رسوم مسلمانی را یکی یکی در من نهادینه کرد ولیکن من نتوانستم آنچه را باعث .....می شود  در او نهادینه کنم.بعضی ها میگن که این همسرت را تصاحب کردی ولی خودم میدونم پس از بیست و سه سال فقط و فقط.....چون مسائل زندگی خصوصی را نمیشه به بیرون درز داد نمیگم که.....ولی همین جا میخوام بهش بگم ممنون که کمکم کردی روزه ها را بگیرم مثل مادر پدر لوسم نکردی که :ضعیفه نحیفه نمیتونه بگیره میمیره.ولی واقعا سخت بود هم سحری درست کنم هم افطاری و هم روزه باشم ببخشید که در تمام سال های زندگی مشترک مون با آشپزی دست و پا شکسته تو این ماه گرسنه و یا سیر با غذای بیرون باقی گذاشتمت.اعترافم را ....

در ماه مبارک رمضان تمرین هاتون مبارک عبادات تون صد البته

نظرات 1 + ارسال نظر
مسلمان (ازنوع شیعه ۱۲ امامی) شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:27 ق.ظ


{{و او همه رسوم مسلمانی را یکی یکی در من نهادینه کرد}}
------------------
و چه...... خبط و خطائی نابخشودنی.....
می پرسی چرا؟؟
به جامعه ای نگاه کن که (رسوم مسلمانی) دارد آنرا(اداره!!) میکند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد