نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

دردسر های یک عاشق

تا حالا عاشق شدی؟میتونی تصور کنی کسی که عاشق میشه چه حالی پیدا میکنه؟خودت را به جای کسی که عاشق شده قرار بده تا به خوبی رفتار هاش را بتونی بفهمی ولیکن مراقب خودت باش مصونیت نداری ها واکسن نزده ایی ها توش نیفتی که حالا خر بیارم و باقلا بار کنم.
نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا ،‌مامان یاسین یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:42 ق.ظ http://zahra161156.blogfa.com

سلام بهشت عزیز . خیلی به کمکت احتیاج دارم . اگه می تونی بیا مسنجر . اگه نمی تونی یک کامنتی برام بذار تا بدونم چطوری باهات تماس بگیرم . خیلی مهمه . خواهش می کنم

مریم گلییییییی یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:31 ب.ظ http://www.chormangzzzzzzzz.blogfa.com

سلام خانووم رضوان
شما که دردسرهای عشق منو می‌شناسین و با تمام مسائل و مشکلاتی که برام به وجود اومده آشنا هستین. خودتون می‌دونین که دوست عزیزتون تا چه حد باعث عذاب من شد؟ خودتون شاهد بودین که من چقدر دوستش داشتم؟ شما به کی حق می‌دین؟ به من یا به دوستتون؟ لطفا عادلانه رای بدین و قضاوت کنین. دو شب پیش بی اختیار یادش افتادم و اشک ریختم. نبود که مثل همیشه بهم بگه گریه نکن. تو گناه داری دختر. اشکای تو ارزش دارن... :((
من امروز با خونه تماس گرفتم و پیغام دادم. دریافت کردین؟
به منم سر بزنین...
لطفا پیغامم رو به نمایش بذارین تا اونم بیاد و بخونه و ببینه با من چه کرده؟؟!! :((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد