نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

یادی از گذشته ها

اگر نبود نفس های شفابخش یه دوست نازنین قدیمی، این هفته شلوغ ،منو مریض کرده بود .جمعه گذشته که نگران آنژیو گرافی قلب برادرم بود م و یکشنبه با هم ایشون رفتیم مطب دکتر تا بفرماید عمل جراحی دارد (بای پاس).دوشنبه بود که اطلاع یافتم پدر گرامی دیگر زن برادرم به رحمت ایزدی پیوسته و چهارشنبه پنجشنبه کارگاه آموزشی پرستاری قانونی داشتیم که چشم و گوش های ما باز کرد( راجع به قوانین حافظ حقوق بیماران و پرستاران در بیمارستان و هر جا که درمانی رخ دهد).

پسر جان بنده که تشریف برده بودند تهرات تو المپیاد دانشجویان سراسر کشور شرکت کنند بازگشتند به سلامت(سلامتی بچه ها برای مادرا مهم تر از پیشرفت شونه)یک هفته گرچه سخت ولی به سلامت گذشت.دوست نازنین پنج ساله من دوباره منو به خاطر آورده و به دعوت من مبنی بر داشتن نشست ها و گفتگو ها در اینترنت پاسخ مثبت داده.ای کاش یه روز ببینمش و با هم کنار زاینده رود قدم بزنیم و گل بگیم و گل بشنویم.ایشون اطلاعاتش از نوع تجارب ارزنده و  مفید است برایم.اگر بتونه منو تحمل کنه.معمولا نوع برخورد های من از نظر بعضی دوستان آزار دهنده است و به همین دلیل سعی میکنند دور من یه خط قرمز بکشند.اگر بدانید تا حالا چند نفردوست  را از دست داده ام.ولی چون یه سنگ پا قزوین  همین نزدیکی ها وجود داشته من هم دوام آورده ام.خوشحالم که دهکده مجازی دوستی واقعی واسه ام به ارمغان آورده

نظرات 5 + ارسال نظر
اونکه معلوم شد مفید نیست !!!! جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:29 ق.ظ

ما اهل ( دبه) نیستیم .... وقتی قرار شد (دوست) خطابمون کنن ، باید که امیدوار به ( قدم) زدن .... باشیم۰

رضا جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:02 ب.ظ

دوست پنج ساله! من همش خیال میکردم فقط خودم هستم که دوستان کوچکتر از خودم دارم! :-)

پ مثل پیر جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:05 ب.ظ

گویند که دوزخی بود عاشق و مست
قولیست خلاف ، دل در آن نتوان بست
گر عاشق و مست دوزخی خواهد بود ؟
فردا ست بهشت ، همچون کف دست!

پ- مثل پیر جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:12 ب.ظ

بخشگی شانس!
حالا که نوبت بما رسید و شانسی(یه خانم گل) ازمون تعریف میکنن ، یکی نیومده و یک کامنت به به و بارک الله برامون بزاره !!۰
راستی راستی بخشگی شانس !

.............. شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:34 ق.ظ http://..................

سرشک من که ز توفان نوح دست ببرد ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد