نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

اگر با کسی حرف زدی و او تو را نفهمید ناراحت میشی؟به چه فکری می افتی؟که او نافهم هست؟ویا نتونستی اونجوری بگی که قابل فهم باشه؟هان؟

معلم به کسی میگویند که افکارو نوشته هاش در جهت بیداری و هوشیاری شاگردانش باشد و باهرزبان و بیانی که میتواند به شاگردان خود بفهماند که در جهنم خرافه و سیاهی دروغ و تظاهر - چه خطرها و چه مصیبت های بزرگی نهفته است۰
فکر نکنی با شخص بهشت یا رضوان و یا هر فرد دیگری خورده حساب دارم - ابدا۰ من با تفکر تو مخالفم . با نگاه تو به مسائل که عصاره بی خبری و خرافه هست مخالفم .......۰
من میگویم بنویس تا دختران جوان بدانند که به بهانه دین و خدا و پیامبر چقدر تو وامثال تو را تحقیر کردند وچقدر کتک زدند و چقدر حق ات را خوردند و چقدر تو را نصف و نیمه مرد بحساب آوردند۰۰۰۰۰ ازاینها بگو ولو با زبان آخوندی و یا هر طور که از کسی واهمه و ترسی نداری۰ قدری جلوی پایت را روشن کن تا احساس رضایت کنی۰


ببین عزیزم،ما به دلایل متعدد همدیگه را نمی فهمیم.فاکتور های متعدد هست که ما ها را نسبت به هم غریبه می کند.من چند تا از اونا را می شمرم بقیه اش را خودت بگو.
جنسیت متفاوت مان(تو مردی من زن)ممکنه بگی چه ربطی داره؟(نباید فرقی داشته باشیم.چون هر دو انسانیم ولیکن از وقتی من و تو دنیا آمدیم با هامون برخورد متفاوتی شده.من و تو خیلی کوچولو بودیم و نمی تونستیم از فرهنگ غالب بر جامعه مان خود را رهایی دهیم.مادر و پدر مون هم که از من و تو بزرگتر بودند و به ظاهر قوی تر نتونستند فیلتر بذارند مبادا ما دو نفر متوجه شویم که رفتار های دوگانه با ما میشه.).
سن متفاوت من و تو(تو نازنین و جوانی و در آینه هم نمیتونی چیزایی را ببینی من مسن تر شده ام دو تا پیرهن بیشتر از تو پاره کردم سردی و گرمی روزگار را بیشتر از تو چشیده ام حالا دیگه تو خشت خام هم چیزایی می بینم که تو تو آینه هم نمی دیدی.هی منع می کنم اینکار را نکن من کرده ام و عواقبش را دیده ام.تو هم بی خیال می خندی و میگی بی خیال.ما بیدی نیستیم که ازین باد ها بلرزیم.).
وضعیت فرهنگی اقتصادی اجتماعی متفاوتی که من و تو در اون رشد کردیم و نضج گرفتیم.(خودت هم خوب میدونی و نیازی نداری که من بخوام حالی ات کنم که فقیر و غنی تحصیل کرده و بیسواد منزوی و اجتماعی با هم از زمین تا آسمون فرق میکنند.حالا مگر اینکه اراده ای باشه که بر همه این موانع پیروز شود.
سلامت و بیماری(اگر تو آدم سالمی باشی و من بیمار و هذیان گو خب تو نخواهی فهمید منظور من از او.ن بلغور ها که می کنم چیه.چون زبان من سمبلیک هست و قابل فهم برای همه نیست مگر آنکه خودم توضیح دهم منظورم چه بوده.که وقتی بیمار باشم توضیحاتم هم بر پیچیده تر نمودن کلامم می افزاید).
شخصیت معیوب(وقتی همه فکر و ذهن من با شخصیت معیوب دور و بر این موضوع می چرخد که کسی قصد آسیب منو داشته باشه و یا دیگران باید متوجه باشند من چه لعبتی هستم که دیگه هم فهمی به وجود نمیاد.).انواع شخصیت های معیوب که بر موضوعات مختلف تمرکز دارند.
باز هم با هم ازین حرفا خواهیم زد.قبول؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات 4 + ارسال نظر
اقتراح یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:25 ق.ظ http://saf.blogfa.com

اقتراح یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:32 ب.ظ http://saf.blogfa.com

با سلام . اگه میدونستی من کی ام ؟!!!!!!! یادش به خیر یحث های ایران بحث و بحث تو بحث . هر چی به پدر خوانده کد دادم نتونست بفهمه ما توی ایران بحث کی بودیم !!؟ با انکه ررفیق شفیق هم ............
در هر حال من همیشه از مطالب شما استفاده کرده و اکنون نیز هم .
شادکام باشید

مورچه خورتی دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:49 ق.ظ

خانم جان! شیره را میخوری و میگی شیرین است!!۰ البته که من باشما یک اختلاف بزرگ فکری دارم . شما پرورده دست ملائی(ولواینکه تو دلت بگی این طورنیست) ملا ها کارشان استثمار فکر و ذهن و شخصیت افراداست. اگراین موضوع را درمقام یک زن دراین سالها هنوز نگرفته ای - برایت متاسفم۰
اما اختلافم این نیست که چرا پرورده این مکتب عقب مانده ای. اختیارخودت را داری - اما اختلافم ؟- شما درمقام معلم نمیتوانی و نباید و حق نداری و منصفانه نیست تا در دنیای علم و درایت و حساب و کتاب بخواهی شاگردان خودت را مستقیم و یا غیر مستقیم آداب تقلید بیاموزی و ذهن توانمند آنان را با مزخرفات مندرج در توضیح المسائل ها آلوده کنی ۰
وقتی از زنان و مردان و خانواده ها و از جدائی ها شون می نویسی. علت آن را جستجو کن - بپرس و بخوان و بدان و بعد ..بنویس۰ باور کن جوانان بسیار بیشتر از من و تو قوه درک و بینش و برداشت دارند۰
جنسیت متفاوت یعنی چه؟ این همون آموزه تقلید است ۰ یعنی سوار دادن به آخوند ها و تو سری خوردن از مردا!!۰
این فکر را از کله ات بیرون کن۰
از کجا میدانی سن من کمتر از توست ؟۰ تازه سن زیاد و بقول تو چندتا پیراهن بیشتر پاره کردن دلیل بر کسب خرد و آگاهی نیست ۰ مگر امثال مشکینی که قد الاغ شعور ندارد سه برابر تونیست !!۰
اونائی که میرن جمکران و نامه تو چاه می اندازند تا آقا شون بخونه . فکر میکنی جوانند یا پیرند؟؟۰ پیرند واسیر قفس تجاهل و تحجر و ....۰
عبارت هائی که به کار میبری مشخص میکند که متاسفانه بانوی با کمال نیستی . گسیخته و چاک دهانی.... بعضی کلمات را بی آنکه مزه مزه کنی بکار میبری که این حدیث خودش را دارد !!۰
چرا فکر میکنی نوشته هات پیچیده هستند؟! فکر کن بسیار نسنجیده اند۰ همین طور آدم نمیتواند به بهانه بیماری (منهای امراض روانی) آموزه های آخوندی خودش را بحساب مریض بودن بگذاره۰
و دست آخر اینکه مگر تفاوت غرض ورزی با حسن نیت را حتی به صورت ابتدائی آن نمی شناسی. ؟ توکه می گفتی دانشگاهی هستی؟؟!!۰
میگوئی فکرت دور و بر این توهم میگرده که دیگران میخواهند با نوشتن به تو آسیب برسانند!!۰ اینهم از آن حرفای بی بن وریشه هست....... اگر افکار و اندیشه ات را رفته رفته متحول کنی و ریشه های تقلید را در خودت بخشکانی ان وقت خیلی راحت تفاوت بین حسن نیت وسوء نیت را می گیری و تشکر هم می کنی و سپاس گذار هم خواهی بود۰
قبلاهم مرتب یادآوری کرده ام - من بیکارنیستم که وقتم را صرف شما کنم۰ احساسم این است که بی آنکه تعمدی داشته باشی سخت سر خورده تقلیدی.. یعنی اسیر آخوندی و همین سبب شد تا نقشی برادرانه و یا حتی پدرانه داشته باشم!۰ این ادعا را میتوانی در نوشته های مکرر قبلی من به روشنی ببینی - اگر آماده قبول واقعیت ها باشی۰
باردیگر حرف قبلی ام را تکرار و خدا حافظی میکنم۰
معلم به کسی میگویند که افکارو نوشته هاش در جهت بیداری و هوشیاری شاگردانش باشد و باهرزبان و بیانی که میتواند به شاگردان خود بفهماند که در جهنم خرافه و سیاهی دروغ و تظاهر - چه خطرها و چه مصیبت های بزرگی نهفته است۰

اقتراح دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:57 ق.ظ http://saf.blogfa.com

جالبه ! آدمهائی که خودشان را دانشمند و فهیم می دانند و آخوندها و دینداران سنتی را متحجر می خوانند تا چه حد کم ظرفیت و بی منطقند !!؟؟
هر جا که با این جور آدم ها برخورد کردم زبانی جز فحش و ناسزا و بد گوئی از آن ها ندیده ام !
امثال مورچه خورتی ها همه وجودشان تقلید است اما بر سر دیگران فریاد می دارند که ....
متاسفم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد