نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

به من میگه :از مشکلات من می نویسی؟
میگم : مشکلاتت از چه نوعه؟
میگه :تو روابطم با دیگران دچار مشکلم.
میگم : خب چه ارزشی داره از تو و مشکلاتت بنویسم؟
میگه :آخه من فکر می کنم بی تقصیرم و این دیگرانند که سنگ اندازی میکنند و من ناتوان از اینکه حالی شان کنم با با شما مشکل دارید نه من.
میگم : خب هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه.همه فرزندشان را از زیبایی به نهایت و اعمال شان را از روی تعقل می دانند.از کجا معلوم شما مشکل نداشته باشی؟
.دلگیر میشه لب ور می چینه
و میگه: شما هم که تنها به قاضی می رین !
و گز نکرده قیچی می کنی!
قصاص قبل از جنایت میکنی؟
.من هنوز حرفی نزده ام که.
میگم :ببخشید.حق با شماست . قبول. می نویسم.
بگو.
میگه :گناه من چیه که همه را خوب میدونم و اعتماد می کنم؟
میگم :چه خوبی داره که آدم اعتماد کنه و همه را خوب بدونه؟
میگه : خب مگه قرار نیست به دیگران اعتماد کنیم تا کارای دنیا راست و ریس بشه؟
میگم :خب بعله
میگه اونوقت وقتی من اعتماد می کنم و خوشبینانه رفتار می کنم دم گوش بغل دستیش پچ پچ می کنه و بعد ها متوجه میشم که گفته می بینی عجب خریه؟نبض همه کار تو دستای منه.ازش بخوام بمیره می میره.
میگم: خب
میگه:اونوقت هر وقت من ازش یه درخواست کوچولو هم داشته باشم با تمام قوا مقاموت میکنه و اصلا گرده برای سواری نمیده.
بعد هم میگه اینه که هست میخوای بمون میخوای برو.
مونده ام چرا نتونستم حالی این کنم که تویی که مشکل داری نه من
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:42 ق.ظ http://mmp.blogsky.com




خالد استانبولی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:53 ق.ظ

میشه یه جوری بنویسی که آدم بفهمه چی میخوای بگی.
مخاطب خودتو حیوان میخوانی و می گوئی اصلا گرده نمیده و اونوقت میخوای حالیش کنی که اون مشگل داره؟؟.
تو اول حرف زدن را یاد بگیر و بعد به حل مشگل دیگران بپرداز.

نقل قول کرده ام.لطف بفرمایید توجه بیشتری کنید

پاسخ به پاسخ ! چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:10 ق.ظ

اینکه شد عذر بد تر از گناه ۰
اگر یک بیسوادی - لات و ارازلی. به شخص محترمی بد وبیراه گفت -شماباید عین کلمات بکار رفته او را نسبت بآن شخص تکرار کنی؟؟؟؟؟... دانشگاهی !!!!!.۰۰۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد