نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

گریه میکنه و میگه من خیلی احمقم.همیشه مراقب بودم مواد غذایی دور ریختنی را برای گربه ها و کلاغ ها نگه داری کنم مبادا بریزن تو زباله.دیروز که تو اتاق م پشت کامپیوتر نشسته بودم صدای پر و بال پرنده ای را پشت رف پنجره اتاقم شنیدم.نگاه کردم اونجا دیدم گویا یه بر خوردی بین دو تا پرنده است اهمیتی ندادم.بعد چند لحظه دوباره صدای پر و بال شنیدم نگاهم افتاد پشت پنجره دیدم کلاغی چیزی به دهن گرفت و پرید صندلی را گذاشتم زیر پام و رفتم اونجا را نگاه کنم ببینم چیه دیدم یه دونه یا کریم پشت پنجره اتاقم روی رف دو تا جوجه را تو لونه اش بزرگ می کرده که یکیش خوراک کلاغه شده و یکی دیگه اش هم بی پناه خوابش برده.و مادره نگران روی سیم برق نشسته نظاره می کنه.لعنت به من که به فکر کلاغا و گربه های ظالم هستم.اگر دیگه غذاهای وامونده و دست خورده تو سطل آشغال بره تر جیح میدم تا این دو تا حیوون بی چشم و رو بخورند که محیط را نا امن می کنند.یا کریم ها را بایستی پر و بال بدم که معصوم و بی پناهند نه این زمخت های بی ریخت را

نظرات 5 + ارسال نظر
نیما جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:08 ق.ظ http://www.loverkid.blogsky.com

سلام
خوب اگه برای اون کلاغ بدجنس غذا گذاشته بودی که دیگه سراغ جوجه یا کریم ها نمی رفت .
بعد از این هم همین طور .
یه فکر دیگه باید کرد ...
شاید بشه قانون طبیعت رو عوض کرد .
شاید ...
سری به من بزنی خوشحال میشم .

المیرا و تنها جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:23 ق.ظ http://www.asemoun-hasty.blogsky.com

سلام قشنگ بود بیا پیشم آرزو مند آرزو هات

زهره جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:35 ق.ظ http://zohrehn.blogsky.com

سلام
ما یه مدت نبودیم اینجا چه اتفاقی افتاده ...؟!

رضا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:05 ب.ظ

یا کریم را خدا هواشو داره، بیچاره کلاغ ها!

ما - یعنی آدم ها -؟! شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:58 ق.ظ

زمخت و بی ریخت در دنیای خلقت معنا ندارد- این نگاه آدم هاست که باندازه قد و قواره دید و شعور خودشان دنیای جانداران را بی ریخت و یا زیبا و تماشائی می بینند۰ اینها همه شان از مار زنگی گرفته تا بلبل شیدا- لازم و ملزوم یک دیگرند ۰
در عالم هستی همه چیز با هم ( درهم) کامل و قشنگ و کارساز و خلاصه سبب ساز تنازع بقاست۰
ملا ها که ازاین حرفا نمی زنن .. اونا فقط از چادر میگن ونه از حیا و حجاب - که اگر مرد و زن هر دو با حیا و حجاب باشند- نیازی به چادر (توسری) نیست۰ انسان ها با هم و درکنار هم زیبا هستند - مرد و زن ندارد۰ این را ملا ها نمی گویند چون آنها دنبال خر برای سواری میگردند۰ این بحث را بکش جلو و درباره اش بنویس و بگذار دیگران اظهار نظر کنند - بشرطی که کار و بارت اجازه بدهد که دلت را بیرون بریزی - وگرنه واهمه از برادران بسیجی و خواهران زینب که خودت روزگاری فریب شان را خورده بودی برای آدمای ترسو که حتی در وبلاگ نویسی هم می ترسند نظرشان را بنویسند کار هر کسی نیست۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد