نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

جرم خیانت برای پایان دادن به یک زندگی کافیه؟توهم خیانت چی؟مشکل دختر دوست من از آنجا آغاز شد که همسرش دختران هم کلاسش را تو سرش زد که فلان دختر دوست و همکلاس تو پوست شفاف تر آن دیگری هیکل برازنده تر و سومی نگاه گیراتر دارد.خب خونه قاضی هم گردو بسیار است ولی تو را سن ننه؟دخترک هر روز از کلمات همسرش بیشتر آزرده می شد .تا اینکه روزی از او شنید که فلان همکلاسش که با دختران طرح دوستی میریخت با یکی از آنان ازدواج کرد .خب ازدواج این دو بر اساس تفاهمات خانواده بود و حتما خلاف رای داماد .و آخرین خبر اینکه او با دختران جوان پس از ازدواجش طرح دوستی ریخت.خب دوست درس خون ما این رفتار ها را بر نمی تابد
نظرات 1 + ارسال نظر
ملیکا جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:48 ب.ظ http://gijmangooli.persianblog.com

جالب است نمی دانستم که اینقدر نزدیک هم هستیم و همشهری. از وبلاگ نگاهی به جامعه . متوجه شدم که شما هم در اصفهان زندگی می کنید. و از پست قیلیتان در مورد خانم دکتر مقصودلو به این پی بردم که احتمالا بهم نزدیک هستیم خیلی نزدیکتر از آنچه قبلا فکر می کردم . خوشحال می شوم اگر شما را از نزدیک ببینم. من همیشه از کامنتهایی که برایم می گذارید خوشم می آید. باز هم به من سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد