نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

دعا کنید.دعا کنید بتونم برم مشهد.هر وقت خواسته ام برم یه گیری پیدا شده تو کار.همش مقدمات سفر را جور میکنم ولی در آخرین لحظات سفر نمی کنم.یه عده دوستان میگن امام رضا دیدار تو را نمی طلبد.چون بیغش نیستی.خودم فکر میکنم من با خدا دلم نزدیکه چه حاجت به کعبه و حرم و زیارت؟اگر کعبه را دست ابراهیم بنا نهاد کعبه دل مرا خودش(خدا)تعبیه کرد.خب با این وصف باید هم امام رضا نخواهد مرا در حرمش ملاقات کند.ولی ایندفعه هم مث دفعه قبلی بد جوری لجم در آمده.دفعه قبل شهریور هشتاد و دو بود و این بار هم بیست و هشتم آبان
نظرات 4 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.farahan.blogsky.com

سلام... یاد قصیده‌ی معروف خاقانی افتادم که وقتی او را از رفتن به خراسان منع می‌کردند مشتاقانه آن را سرود که بیت مطلع آن اینچنین است.....

چه سبب سوی خراسان شُدَنم نگذارند
عنــدلیبــم بــه گُلستان شُدَنم نـگذارند
--------------

مبین دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:33 ب.ظ

باور نمیکنم که امام رضا اصلا کسی رو نطلبه.شاید دلش می خواد که اشتیاق تو هر چه بیشتر وبیشتر بشه نه؟شاید دو ست داره تو رو با یک اشتیاق بی اندازه ببینه.

عمو سیبیلوو دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:10 ب.ظ http://amosibilo.blogsky.com

انشاءالله همه چیز درست میشه . برای شما و خانواده محترمتون آرزوی شادی دارم

داستان‌گو سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:32 ق.ظ http://Dastangooo.blogsky.com

در حرم‌ش ملاقات کند؟/.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد