نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

فطر؟

عید فطر بر شما مبارک باد.روز ها را گرفتین؟خوش به حال تون که دسته جمعی یه تمرین داشتین.قشنگیش هم به جمعی بودنش بود.روزه ها را نگرفتین؟بیایید با هم از فردا شروع کنیم بگیریم.با تاخیر قضا.مطمئنم خوش میگذره.خوشا آنان که الله یارشان بی
نظرات 4 + ارسال نظر
majid یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:37 ق.ظ http://www.charvadeh.persianblog.com

سلام عید شما هم مبارک. نماز و روزه شما هم قول دعاهاتان مستجاب. پیشنهاد می کنم. راست می گویید. ما معمولا پنج شش سال از تحولات خود عقب هستیم. در واقع بین فکر و جسم ما چند سالی فاصله وجود دارد.

مبین یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:40 ق.ظ

از اظهار نظرتون توی وبلاگم تشکر میکنم.

آریا یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:48 ب.ظ http://farrkh77.blogspot.com

نماز و روزه تون قبول. رفته بودم سراغ ابی - به پیغام شما برخوردم.... نوشته بودید

اگر آریا هم نمی نوشت که من تا حالا مرده بودم.هر وقت دلم تنگ دوستان میشه می رم وبلاگ فرخ و اونجا دلم وامیشه و آرام میگیرم.
خانوم جون. خوب وقتی میای . بگو- پیامی بزار . چیزی بگو.
آخه اینم رسم اومدن؟
بر پدر این بازار مکاره ای که برامون درس کردن لعنت!۰ کار به اونجا رسیده که درعالم (ندیده و نشناخته) هم ازهم واهمه داریم... آخه چرا؟؟؟؟.....
بگو وبنویس. بخوان و نظر بده . مخالفی؟ مخلصم. این (وا شدن دلک) را با گفتن و با نوشتن و با رد وبدل کردن حرف و حدیث نشان بده ۰۰۰۰۰ مثل من . من همیشه این کار را کرده ام..........؟؟!
از سلامتی مادر بگوئید و به خانواده تبریک پایان(صیام) دارم.

خشایار دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:18 ب.ظ http://skyblog.blogsky.com

سلام؛
نوشته هاتون رو خوندم. از سبک نوشتن تون خوشم اومد. لطفاً اگر مایل بودید تبادل لینک بکنیم، برام پیام بذارید. ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد