نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

خیلی شاد به نظر می رسد.ازش می پرسم قرص ضد افسردگی میخوری؟(از عوارض قرص های سه حلقه ای ضد افسردگی خلق زیادی شاد است)میگه :نه .میگم خب بگو.تو که داری با دمت گردو می شکنی چطوری به ذهنت رسید یه سری هم به این طرفا بزنی.میگه واسه دیدن تو اومدم(چه زود پسر خاله میشه)تعجبم را پنهان می کنم چون همه کسانی که خلق شاد دارند احساس صمیمیت شان هم زیاده.میگم:خب منتظر شنیدن صحبت ها تون هستم.میگه میخوام به شما که زنای زیادی را ملاقات میکنین یاد بدم چیطوری از افسردگی درشون بیاری(طبیعی می دانم کسی با خلق شاد اعتماد به نفسش هم بالا باشه)میگم خب راه حل پیشنهادی تون را بفرمایین میگه خانوم منو که می بینید اینجوریا که نبودم.چادر و حجاب داشتم(موهاشو رنگ طلایی زده و از روسری صورتیش بیرون گذاشته).یه مدتی هر جور که اسلام بهمون دستور داده بود رعایت حجاب رو کردم ولی هی دیدم سر و گوش شوهرم می جنبه و دنبال زن های این و اونه و هر روز ازم یه بهونه میگیره و از قد و بالا و سر و پز شان تعریف میکنه.دیدم نخیر نمیشه.نمیشه هر روز یه کتک کاری داشته باشم و زد و خورد کنیم و بچه هامونو زابرا کنیم.این بود که کم کمک پامو جای پای خودش گذاشتم و روزی یه خورده از موضع خودم عقب نشینی کردم و کاری کردم که حالا اونه که باید به دست و پای من بیفته که بابا قباحت داره زشته خوب نیس.میگم خب.شما فکر نمی کنید که ایشون درست میگه؟میگه اون بهتره بره بمیره.میخواست اون روزی که هنوز پام رو بیل نرفته بود فکر اینجاشو بکنه.آنقدر پشت سر هم و بافشار حرف می زنه که از خاطرم می ره چه چیزایی میگه.
نظرات 2 + ارسال نظر
م پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 06:03 ق.ظ

ببخشید پام رو بیل نرفته بود یعنی چی ؟

در جواب (میم) پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:52 ب.ظ

(م) جون!
آخه معتقدان از نوع (بهشت) یک عیب بزرگ دارن و اون اینه که بجای اینکه خودشون فکر کنن و تصمیم بگیرن - دیگران براشون تعیین تکلیف می کنن.....
(واژه پام رو بیل نرفته) مربوط میشه به افاضه ملا ها و ملا زاده ها که هنوز در عصر (کاترپیلار) دنبال بیل با دستش میگردن!۰
نچاق خانم من اگر جای شما بودم در برابر این انتقاد ها لب به سپاس می گشودم و از ته دل ممنون افرادی بودم که با (نقد) خود- ولو (تند وتیز) حسن نیت خودشونو نشون میدن۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد