نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

یوگا

دوستان هم کلاسی دعوتم کردند کلاس یوگا.رفتم.و اندر خواص آن برایتان بگویم که در راحت سازی انسان معجزه میکند به شرط آنکه همانند من از دستورات مربی کلاس تبعیت کنید.شاگرد ممتاز کلاس شناخته شدم در فرمانبرداری.و مربی حاضر است برای تبلیغ کار خود آموزش رایگانم دهد

ای کاش همه مرئوسین میتوانستند چون من به رئیس شان اعتماد کنند.ای کاش همه فرماندهان فرمانبری چون من می داشتند. پس از عملیات یوگا در اولین جلسه آنچنان آرامشی بر من مستولی شده بود که همانند کوهها از جا تکان نمیخوردم.تدریس داشتم و تنها اضطراب میتواند مرا وادارد در مدت دو ساعت سخن بگویم.مانند بز به دانشجویان نگاه میکردم و برای گفتن حرفی نداشتم.آدرس مطالب کلاس را به آنان دادم و سوآلاتی را که میتوانند در باره این کلاس از من بپرسند در اختیارشان قرار دادم .از آنان خواستم مرا با سوآلات خود تخلیه اطلاعاتی کنید تا به هنگام مراجعه به کتاب های درسی کتابخانه با مشکلات کمتری مواجه شوند.به آرامی مینگریستم شان .به خانه که رسیدم خیلی خونسرد کارهای عقب مانده روزانه را (سر صبر) انجام دادم.
نظرات 2 + ارسال نظر
امپراطور سرزمین یخها دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:00 ب.ظ http://ice-man.persianblog.com

سلام ... یوگا فوق العاده است ولی هر چیز مجانی رو انسان باید با احتیاط قبول کنه ...میفهمی که ...هستند انسانهای دو رو دو رنگ و فرصت طلب فراوان ...حالا یواش یواش با کلمه هایه ..شیوا ..تانترا.. چاکرا..تاتواشودهی ..پرانا که حیلی مهمه..پرانا شاکتی ..اکاش ..وایو ..آگنی ..آپاس ..پریت وی و و و و خیلی چیزایه دیگه آشنا میشی ولی زیاد ذهنه خودتو با این کلمه ها آزار نده ..اون چیزی رو یاد بگیر که بهت در رسیدن به آرامش کمک میکنه ...همین ..موفق باشی یوگی

سعید سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:34 ق.ظ http://saeid.blogsky.com

سلام
خوبین؟
خونواده خوبن؟
ما که خیلی افسردگی گرفتیم
تو این مدت جریانات زیادی گذشت
ولی الان خیلی خوبم
ببینم یوگا خوبه؟
به ما هم یاد بده
خوشحال میشم
خدانگهدار
سعید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد