نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

آغاز سال کار

خب اینم از سیزده نوروز.دوباره روز از نو روزی از نو
آمادگی دارین کار را شروع کنید؟یا.....
امیدوارم کمر همت را ببندید و سالی را با نشاط بیاغازید.سالی که در افق دیدتان تصمیم های بزرگی را داشته باشید.من هم همراه شما هستم .و با همراهی بکدیگر آینده ایی خواهیم ساخت سرشار از موفقیت.به خود تان اطمینان داشته باشید که می توانید .گذشته ها هر چه بود گذشت
و ما باید آینده ایی را که پیش روست در نظر داشته باشیم.تصمیم هایی در حد توان بگیرید تا موفقیت حاصل شود و تشویق شوید.سنگ بزرگ علامت نزدن است پس.....
نظرات 4 + ارسال نظر
رضا جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:08 ب.ظ

وای کی فردا بره ...

دیدی که رفتی و چیزی هم نشد

آرش دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام
سال نو مبارک. امیدوارم امسال سال پرباری برای شما و خانواده تون باشه. اصلا برای هممون باشه. خدا کنه :)

ممنون آرش جان .من هم برای شما

عمو سیبیلوو دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:49 ب.ظ http://amosibilo.blogsky.com/

سال نو مبارک . آقا ما هنوز زنده ایم ها.

عمو جون سیبیلو صد سال دیگه هم زنده باشی

آشنای قدیم... شاید از یاد رفته سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:23 ق.ظ

سلام خانم
عیدتون مبارک
همتونو می شناسم واسه همتون آرزوی موفقیت و سرافرازی می کنم. ایشالله همتون به هر چی دوست دارید به هر جا واقعا لیاقتتون هست برسید
واسه من دعا کنید
خیلی خیلی محتاجم به دعا
و دیگه اینکه واستون ارزو می کنم گرفتار ادم بد بویژه دوست بد نشید.

سلام علیک آشنا جان قدیمی
همه مون را؟منظورتان کدام همه مونه؟
ممنون از آرزوهای خوب شما
حتما دعا می کنم
ولی خب
منکه هنوز نفهمیدم شما کدام آشنای قدیمم هستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد