نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

آخرین مطالب سال

سلام عید تو راهه.کاراتون تموم شده؟خونه تکانی تان را انجام دادین؟آمادگی دارین از مهمانهای نوروزی پذیرایی کنید؟ایام عید اینجا خواهید آمد؟توصیه ها تون چیه؟ ما که خونمون با تغیر سال عوض میشه.همه لوازمش هم نو خواهد بود.مهمان های نوروزی جاشون را خونه ما رزرو کرده اند.ما هم که به بوشهر خواهیم رفت.به اتفاق خانواده و عمه زاده های بچه ها.کاش من می توانستم دوستان اینترنتی را در ایام عید پذیرایی کنم.این از اون آرزو هاست که مطمئنم بر آورده نمیشه.چون همسر من آدم محتاطی است که با آدما طرح دوستی نمی ریزه.تا اطمینان یابد.به من هم میگه به آدما اعتماد نکن.میگه خیلی باید مراقب بود.روزگاریست غریب.خودش همیشه با خانواده و فامیل رفت و آمد میکنه.گرچه هزاران حرف و حدیث در میاد ولی میگه فامیل گوشت همدیگه را بخورند استخوان همدیگه را دور نمی اندازند.باز تعصبی دارند.رفیق قابل اعتماد نیس.هر چند از طریق اینترنت هم همفکری خود را نشون داده باشه.من و بچه ها هم باید با نظر مشورتی ایشان اقدام کنیم.بگذریم که وقتی سه تا از دوستان آشنا شده از طریق اینترنت به شهرمان آمدند پسندیدشان و سعی کرد لوازم راحتی و آسایش شان را در مدت دو روزی که اینجا بودند فراهم آورد.ولی تشویق نمی کند که باز هم ادامه دهیم.گرچه معتقد است اگه علی ساربونه میدونه شتراش را کجا بخوابونه ولی خیلی هم بیگدار به آب نمی زنه.معتقد است سری که درد نمیکنه دستمال بستن نمی خواد.معتقده باید برای کسی بمیریم که بتونه واسه مون غش کنه.(امکان اش را داشته باشه)وگرنه بندگی او را کرده ایم.معتقد است باید دلیل رفت و آمد برایمان مشخص شده باشد.ای بابا.چقدر احتیاط کاری.این روزا که داره واسه خونه نو لوازم می خره.می بینم چه وساس به خرج میده.میگم خب پس چرا برای انتخاب همسر اینقدر وسواس نداشتی؟راحت منو انتخاب کردی؟میگه تو از کجا میدونی ؟شاید اون روز ها هم احتیاط لازم را به خرج داده ام.میگم پس با اینهمه مراقبت چرا باز هم با من اختلاف داری؟میگه خب صد در صد مچ ایدآل است.تا حدود زیادی تو با من تناسب داری بقیه اش هم ظرف صد سال اول زندگی حل میشه.البته ما پس از بیست سال به توافقات زیادی دست یافتیم.خدا به خیر کند بقیه اش را تا صد سال
نظرات 8 + ارسال نظر
پسر نوح شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.negahash.blogspot.com

در صورت تمایل آمادگی تبادل لینک دارم

مسافر هتل کالیفرنیا شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:11 ق.ظ http://sokote-marg.blogsky.com

omidvaram onvare sal bazam biyam pishet

کیوان شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:13 ق.ظ http://shoma.blogsky.com

تعطیلات خوش بگذره!

ممنون

لیدا شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:21 ب.ظ http://gilda.persianblog.com

امیدوارم بهتون خوش بگذره جای ما رو خالی کنین ما که نمی تونیم بیایم اما یه سفرحتما میایم دوباره اصفهان برای تجدید خاطرات

خدا را چه دیدی شاید توانستید.انشالله هر جا هستید دنیا به کام تان باشد

آریا یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:39 ق.ظ

حالا بفرمائید مگه قرار بوده ایام عیدی کسی از رفقای اینترنتی سراغتون بیان که این قدر حس بدبینی خودتونو بحساب شوهر گذاشته اید؟!۰
اگر فرض را براین بگذاریم که قرار باشه من بعنوان یک دوست قابل اعتماد بخوام شب عیدی به دیدن شما بیام باخوندن این همه بی اعتمادی اصلا اصفهون پیاده نمی شدم و میرفتم شیراز. تازه شیراز رفتن هم این حسن را داشت که هم خدمت حضرت اجل سعدی و جناب حافظ میرسدم و هم شاید به لطف میهمان نوازی شیرازی ها یک (عرق خولر) هم گیرمون میآمد.
سال نو مبارک . نوروز پیروز خجسته و میمون باد۰

سلام.قدم بر چشم ما میگذارید منت می نهید

لیدا یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:34 ب.ظ http://gilda.persianblog.com

سلام .........امیدوارم سال جدید براتون سال خوبی و برای خانواده تون همراه با شادی باشه.آرزوی سال خوبی براتون دارم. بدون عم و عصه و ناراحتی

ممنون از لطف تان.و برای شما نیز هم

من دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:55 ق.ظ http://www.everalive.persianblog.com

سلام.....خوبی !!!!. امیدوارم که موفق و پیروز باشی . و این هم تقدیم به تو :::: آموخته ام که‎... گاهی اوقات همه آن چیزی که انسان نیاز دارد ، دستی‎ ‎برای گرفتن و قلبی‎ برای درک شدن است‎. .............. در پناه دوست باشی

رضا سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:41 ب.ظ

با نظر همسر محترمتان کاملا موافق هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد