نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

تاثیر کلام

این روزا چند نظریه از دوستانی که به اینجا سر می زنند ذهن منو به خودش مشغول داشته... یکی نظر محسن --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------سلام من در یک وبلاگ دیدم که شما نظر توش نوشتین که یک پسر ۱۳ ساله دارید. برام خیلی جالب بود که یک خانم با سن حدود شما وبلاگ داره - تازه در حالیکه خانه دار و بچه داره. کلا نفهمیدم شما چه جور آدمی هستید و چه تیپی فکر می کنید یکی نظر لیدا ************************************************************************************* سلام ...........من از عالم خودم راضی نیستم بیشتر دوست داشتم عالم مردها را داشته باشم ..........زیرا اگر نگاه کنیم همه چی برای انهاست ....همه چیز را آنها می خواهند .........آنها هستند که سفارش می دهند آنها هستند که انتخاب می کنند پس عالم آنها زیباتر از عالم یک زن است . ************************************************************************************* این دو نفر حرفشون منو تحت تاثیر قرار داده.شما میدونید چرا باید؟ حتما میتونید حدس بزنید چرا .؟خوشحال میشم مرا هم در جریان بگذارید.می خوام ببینم اطرافیانم چه حدس هایی نزدیک به یقین می زنند.قدرت گمانه زنی تان را می خواهم بیازمایم .گرچه ممکن است خوشم نیاد شما راحت باشید و بدون سانسور با توانایی کلامی که دارید موضوع را باز کنید.
نظرات 9 + ارسال نظر
صدر چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 10:06 ق.ظ http://khodneves.blogsky.com

سلام !
این حالت شاید به خاطر وجود یه حس مشترک باشه ! یا یه جور به فعل در اومدن قوه ای که جز در پناه عبارات میسر نیست !
موفق باشی
صدر

رها چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 10:25 ق.ظ http://sign.persianblog.com

سلام . شاید آرادی های یه مرد بیشتر باشه اما من دوست ندارم مرد باشم . از همه مردها معذرت می خوام اما احساس می کنم مردها موجودات ضعیفی هستن . یه نمونه کوچولو : مردها با اینهمه آزادی اینجان و زنها با اینهمه محدودیت بازهم کارایی بیشتری دارن . بازهم امیدوارم دوستهای مردمون ناراحت نشده باشن .

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 10:33 ق.ظ

خب آخه هر دو شان از قالب جنسیت استفاده کرده اند زن باید چگونه باشد که شما نیستی.یا مرد بودن بهتر از زن بودنه.شما میگی بابا به آدم بودن فکر کن نه به جنسیت.

امپراطور گلهای رز چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 01:11 ب.ظ http://empratoor.persianblog.com

امان زین ملکه ما که این یکی هم از دست رفت ..........یه سری هم به مل بزنین اجر دنیا و آخرت نصیبتان . یا حق

روسری قرمز پنج‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1382 ساعت 03:50 ق.ظ

بابام نوشته خودت رو یه دفه دیگه بخون/ انگار روی تخت طاوس نشسته و فرمان میرانی/ میخواهم بیازمایم
گرچه ممکنه خوشم نیاد/ بابام بیا پائین با هم بریم
امان ازدست شما جوون های قدیم/
اگه اهل فیضی/ افتاده باش/مثل لیدا که افتاد و پاش شکست۰
کاش گردن بد خاش می شکست۰

امیر براندو پنج‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1382 ساعت 03:58 ق.ظ http://endesh.persianblog.com

یه خواهری اومده راجع به مردا نوشته تو چن تا پیغام بالاتر . من نمی دونم اوشون تو مریخ زندگی می کنن ؟ بابا نسل جدید خانوما عین دستمال کاغذی مردای زندگیشونو عوض می کنن ٬ مسلمه بایدم خیلی از زن بودنشون راضی باشن . مقصر ما مرداییم . مقصر لنگ در هوایی جامعه است ٬ باورامون یا زود زود عوض می شه یا دیر دیر ٬ واسه همینه که وبلاگ داشتن یه زن خونه دار و بچه دار (زنبیل و بردار و بیار) تعجب آوره . به قولی مردم مردای قدیم . . . یه نیگا کردم دیدم از گل و باقالی گفتم بدون اینکه به سول جواب داده باشم . شما ببخشین .

لیدا جمعه 5 دی‌ماه سال 1382 ساعت 01:19 ق.ظ http://gilda

سلام ..در جایی اون پیر گرامی گفته که معلومه خانم خانه دار و متینی هستی در صورتی که خبر ندارند که من چه شری بودم .........ولی کلا میگم اگه صادقانه یخوای نگاه کنی می بینی که اگه هر چقدر هم زن بالا بره ولی در یک ثانیه مرد حرف خودشو به کرسی می نشونه و زن به خاطر خیلی مسائل از جمله زندگی آبرو و .........فقط به سکوت رضایت می ده و این انصاف نیست.

مجید جمعه 5 دی‌ماه سال 1382 ساعت 08:53 ق.ظ http://www.charvadeh.persianblog.com

سلام رضوان. از اینکه اینقدر دیر به شما سر می زنم شرمنده هستم. راستش رو بخواین باید از خودم عذرخواهی کنم. چون خودم رو از شما محروم کرده بودم نه شما رو از خودم. من معتقدم آدمها از اطرافیان و غریبه ها کلیشه هایی در ذهن خودشون درست کرده اند. به زبان جامعه شناسی نقشهای اجتماعی رو جوری واسه خودشون تعریف کرده اند که در هنگام ارتباطات راحت باشند. به عنوان مثال همه ما تعریفی از پلیس داریم و موقع دیدن اون می دونیم که چه جوری رفتار کنیم. بی آنکه اسمش رو بدونیم و خیلی چیزای دیگه. خب این دوست عزیز و لیدا خانوم تعریفی از نقش زن و مرد درونی کرده اند که بر همه آدمها قابل تطبیق نیست. در اینجور مواقع آدم بعد از احساس تعجب و یا ناراحتی باید در کلیشه قبلی تجدید نظر کند و یه قالب جدید براش درست کنه. به نظر من همه آدمهای استثنایی کلیشه جدید می طلبند. یکی اش شما.

اینم بخاطر تو که دوستش داری شنبه 6 دی‌ماه سال 1382 ساعت 12:49 ق.ظ

یاده باشه حتما از من تشکر کنی/ می بینی که رنگ و لعاب به وبلاگت میدم/ ممنون از خودم!!!!!
فائقه آتشین (گوگوش) خواننده دوران طاغوت که 4 سال قبل ازایران خارج شد و کنسرت‏هاى متعددى را در کشورهاى آمریکایى واروپایى برگزار نموده بود، آذر ماه سال جارى با جلب نظر برخى مقامات‏دولتى، بى‏سر و صدا به ایران بازگشت.
علیرضا امیر قاسمى (رییس کانال ماهواره‏اى ضدانقلابى طپش) باتایید این خبر به شدت گوگوش را مورد انتقاد قرار داد و گفت: وى‏چندین سال با برگزارى کنسرت‏هاى متعدد در خارج از کشور، پول‏هنگفتى به جیب‏زده و حالا با توبه کردن و باج دادن مقادیر هنگفتى‏از همان پول‏ها به برخى مقامات دولت ایران!!، توانسته به کشور بازگردد، در حالى که فقط نوع پوشش و آواز خواندنش که از نظرقوانین اسلامى مردود مى‏باشد، کافى بود تا وى از ورود به ایران منع‏گردد. گفتنى است که امیر قاسمى در تمام مدت اقامت گوگوش در خارج‏کشور، مدیر برنامه‏ها و مسؤول تبلیغات وى بود و همواره از تمامى‏اقدامات این خواننده 50 ساله ایرانى که اغلب مورد انتقاد جماعت لس‏آنجلسى بود، دفاع مى‏کرد.
گویا شخص امیر قاسمى نیز هرچند ماه یک بار براى خرید حقوق‏نمایش فیلم‏هاى ایرانى از جمله آثار سینمایى شرکت هدایت فیلم به‏ایران مى‏آید. خبرهاى دیگر حاکى از آن است که قرار است گوگوش درایران براى زنان کنسرت‏هاى اختصاصى برگزار کند!



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد