نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

بحث شیرین در لحظاتی شیرین

سلام
چه منقلبم کرد رفتار اون خانمی که همسر بازیکن سرشناس را به قتل رسونده بود اعتراف هاش
از هر چی جنسیت هست بدم اومد
از زن هایی که عاشق مردای مهم میشن و ...
از حرفای چندش آورشون
از خجالت مردم
مقایسه اش کردم با خانم برنده جایزه صلح
و به خودم نهیب هایی زدم
واقعا چه گوناگونی هایی در رفتار ابنا بشر رخ میده.
با همسرم به گفتگو نشستیم راجع به این دو زن
راجع به رفتارهای مردایی ازین قبیل
و همسرم گفت
ای خانوم
اگه شما خانوما به دنبال تقویت خانم هایی آن چنان نباشید بر سر تون بلا هایی از این چنین زن ها میاد
و آنوقت هیچ فریاد رسی هم ندارید
چرا؟
چون گویند زن و طبیعت اش اینگونه است
آیا بهتر نیست برای زنانی احترام قائل شوید که طبیعت شان را در کنترل عقل شان گرفتند؟
تا شما چی بگین
منکه کلی محظوظ شدم
راستی این آقای همسر بنده از همسر خودش چیزی کم نداره ها
خوشم آمد
نظرات 8 + ارسال نظر
آسمان شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:16 ق.ظ http://sign.persianblog.com

وقتی صحبتهای اون زن رو نگاه می کردم احساس می کردم یه پورخند روی لبشه . انگار اصلا پشیمون نبود .

البته می ترسم با فریب وادار به اعتراف شده باشد

لیدا شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 04:18 ب.ظ http://gilda

بیشتر جایی منو منقلب کرد که فهمیدم دوست دختر اون آقا همسرشو به قتل رسوند ه.

پس حق را به همسر ها میدین.چه فجایعی! اونم به خاطر چی

هوم شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:53 ب.ظ

عجیب تر آنکه زنان از رفتار همجنس خود منقلب شوند .

سلام هوم
شما فکر می کنید منقلب شدن ما خانوما از هم جنس مون به چه معنی هایی میتونه باشه؟

ابی شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:07 ب.ظ http://www.iranbahs.net

پس بالاخره شما هم با شیرین ، شیرین شدی ؟! ما که تا حالا ندیدیم ایشون کاری واسه زنان کرده باشند ...

سلام ابی
من با همه شیرینای عالم شیرین ام حتی بش از فرهاد ها و خسرو ها
ولی با این شیرین خانوم کمی تلخ شدم اونم فقط به خاطر اینکه خودم ممکن نیس بتونم مث اون باشم همین

امیر براندو یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 03:10 ق.ظ http://endesh.persianblog.com

آقای همسر مسلمه که کلی آره و اینا . به هر حال یه سیندرلا هست و یه کفش طلا . . . باید شازده باشی تا برسی بهش

امیر آره و اینا؟...........

مجید یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 06:51 ق.ظ http://charvadeh.persianblog.com

سلام. نمی دونم فیلم نوبت عاشقی مخملباف رو دیده اید یا کتابش رو خونده اید یا نه. خوبه ماجرای گزل نگاهی بیاندازید. آدما وقتی به دلایل عمل مجرمین فکر کنند کمتر مقصر پیدا می کنند. ولی وقتی در تبعات عمل آنها تامل کنیم بی شک مستوجب مجازات می شن.
رضوان عزیز شما که روانشناس هستین یه کم در احوال اون زن بیچاره فکر کنین. توی این شرایط اون تنهاترین موجود عالمه. راستی اون در چند درصد از رفتارش سهم داشته؟ آیا انسان واقعا در رفتارش اختیار تام دارد؟
راستی از همینجا قربون همه دوستایی که در کامنت مطلب قبلی شرمنده ام کردن می رم. اونم نه یکیار بلکه شونصد بار. آخه یه زمانی شونصد بزرگترین عدد بچگی ام بود!!!

اون زن بیچاره یه روز یه شاهزاده خانم رویایی بوده آقا مجید.
که قول داده معشوق خودش را به لذابذی در زندگی اش برسونه که از دیگر زنان عالم بعید می نماید.
از این شاهزاده خانوما من زیاد سراغ دارم

پرهون یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:57 ق.ظ http://parhoon.blogsky.com

سلام........
بی انصاف نباش....... به نظر من مرد مقصره که نمی تونه جلوی خودشو بگیره مرد اگه مرد باشه با هزارتا بامبول هم گول نمی خوره البته مرد اگه مرد باشه!!!!!!!!!۱

پرهون عزیز
به نظر شما هم چه خوب بود همه مردای عالم به پاکی یوسف صدیق بودند؟
به نظر من هم
قرار نیس امثال اینگونه خانم های جوان کم باشد
مرد مرد تقوای قوت دارد نه تقوای ضعف با شما موافقم

مریم دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 03:15 ق.ظ http://haphazard.persianblog.com

سلام گلکم ... بار ا.له که اینجا سر می زنم اون هم به توصیه ی یه دوست خوب ( آقای امیر براندو ) ... زیبا بود و ناب ... و خوش به حال همسرتون ... از دیدگاهمن که یه فمنیست باشم ؛ آقایون همیشه باید به داشتن ما افتخار کنن ... مگه نه ؟ .... شاد باشی و سبز و خوشبخت ... فدای تو . سپاس .

ممنون مریم که سر زدی قدم تان بر چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد