نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

توصیه

سلام
در مدتی که از نوشتن زده شده بودم یا بدم اومده بود یا در موردش تردید پیدا کرده بودم یا از نوشتن نومید شده بودم یا انگیزه ام را از دست داده بودم کسانی از دوستان وبلاگ نویس عکس العمل نشان دادند و دلداری ام دادند و بی اعتنا از کنار این قضیه نگذشتند .این دوستان به نظر من موجوداتی دوست داشتنی اند که لایق اند همیشه دوست شان بدارم .به نظر من اینگونه آدما گرچه دوست دارند کمک کنند ولی همیشه مفید نیست و خودشون را به زحمت می اندازند بعضی چیزا را زمان باید حل کند .به نظر من اینان قلبی رئوف دارند که طاقت ندارند رنج کسی را ببینند .به اینان توصیه می کنم شما هم کمی تا قسمتتی بد جنس بشوید چون این دنیا آدمای خوبی مثل شما را مورد رحم و انصاف خودش قرار نمیده .گرچه من از رفتار شما حظ کردم و به شیر پاکی که خورده اید و ذات پاکی که بر آن متولد شده اید آفرین گفتم ولیکن چون دوست تون دارم بهتون پیشنهاد می کنم شما که تعداد تان انگشت شمار است خیلی احساس تنهایی می کنید در حالیکه ارزشمند ید ولی رنج روزی تان است درین دنیا بیایید و شما هم کمی بی رحمانه رفتار کردن را تمرین کنید .چون دوست تون دارم میگم . ولی در قلب من جایی برای شما باز شده به فراخی آسمان
نظرات 5 + ارسال نظر
پرهون شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 01:38 ب.ظ http://parhoon.blogsky.com

ممنونم که آدم رو تا اوج میبری و یک دفعه از اون بالا پرتش می کنی پایین D:
درسته که همه آدمها خوب نیستن و اگه تو یک قدم براشون برداری ده قدم زیر پایی برات میگیرن و میندازنت پایین ولی خوب حتی اگه یه نفرشون هم خوب باشه من برای اون یه نفر هم حاضرم جونم رو بدم مگه آدم چقدر می خواد زندگی کنه که نصفش رو هم با بدجنسی دیگرون رو از خودش برونه.....

جناب آقای ابی شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 04:08 ب.ظ http://bahs2bahs.persianblog.com

سلام . قشنگی زندگی به همون مهرورزیهای دوست داشتنی است ! من دوستتان می دارم و حــــــــــالشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو می برم !! برام مهم نیس که چی میشه ! ایران بحث رو هم واس خاطر همینه که دوست دارم . و بقیه اشو بیا وبلاگم ....

لیدا شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 05:28 ب.ظ http://gilda.persianblog.com

سلام دوست دیرین.....ببین ابی هم بلده از این حرفها بزنه پس دیگه جای این صحبتها نیست ما به امید همین دوستان امیدواریم.....همیشه باشی

آریا شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 08:20 ب.ظ http://farrokh77.biogspot. com

درود به خواهر رضوان! .خانم یادداشت بیرحمانه ای داشتی!.
آدمای (چاله کن) محققا. (گور خودشان) را میکنن. اینرا تحقیق
و تجربه میگوید- گذشته ازاین. صفت انسان باید والا باشد-این
هاکه (هردم بیل) زندگی میکنند و باری بهر جهت هستند.اینها
فقط از جهت ظاهری(چشم وگوش وبینی) به انسانها شباهت
دارند۰

امیر براندو یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 04:11 ق.ظ http://endesh.persianblog.com

این چیزی بود که خودتون باید بهش می رسیدین . التماس کردن من و ما هم فایده ای نداشت . من هم امیدوارم بهش برسم و باز هم بنویسم . هزار بار پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد