نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

وفاداری

ماهرخ زنیست بسیار زیبا از اهالی .........
فعلا ک.......... زندگی میکند.چون شوهرش را به آنجا انتقال داده اند.
مشکلی داشت که با من در میان گذاشت و من هرگز نتوانستم به او کمکی کنم .ولیکن او را به آقای روانشناسی که بسیار برایم محترم است معرفی کردم و حالا که مشکل اش توسط او حل شده زنگ زده تشکر میکند.
روزی که به دعوت مدیر دبیرستان پسران ؛برای سخن گفتن پیرامون ؛؛خصوصیات دوران بلوغ پسران در اولین سال دبیرستان ؛؛در جلسه آموزش خانواده صحبت میکردم او به من اعتماد کرد و از مشکل اش گفت.
گفت که سه پسر و یک دختر دارد و شوهرش در تمام مدت جنگ در جبهه کمک خلبان بوده . و او به تنهایی زندگی بچه ها را به بهترین نحو اداره کرده و بچه ها همه شاگرد اول اند ولی به تازگی متوجه رفتار های مشکوکی در همسرش شده او عصر ها به آموزش ارگ اقدام کرده و به تازگی زنی را که آرایشگر است و آموزش می دهد مورد دلسوزی قرار داده که .........
میگفت من از همسرم گله ایی ندارم چون او را به خوبی می شناسم و از میزان مهر و محبت اش آگاهم و قلب رئوف اش را هم می شناسم ولی چرا این خانم شوهر دار که همسرش برای ارگ از همسرم وقت گرفته با بیان درد دل هاش شوهرم را مصمم کرده کمکش کنه وو.......ب
به نزد شوهرش که همکار شوهرم نیز می باشد رفته ام گله کرده ام .گفته اشکالی ندارد تو هم میتوانی با او مقابله به مثل کنی . و با من طرح دوستی بریزی.
درد سر تان ندهم که این زن با چه قدرت و پایداری برای حل مشکل زندگیش اقدام کرد و من که به هیچ وجه تجربه کمک به اینگونه مشکلات را نداشتم با معرفی او توانستم کمکی اندک به او کنم
پس از آنکه شوهرش را تهدید به اخراج از خانه های سازمانی کردند . دو راه پیش روی اش قرار دادند یا انتقال به شهر ......تا بعد مسافت مشکل این خانم را حل کند یا اجاره خانه ایی در شهر تا مخارج کمر شکن کرایه او را به راه آورد و او انتقال را پذیرفت و ...
حالا ماهرخ خودش ادعا می کند مشکل اش حل شده . و از من تشکر میکند. خدا می داند.انشا الله
نظرات 2 + ارسال نظر
کیوان سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:16 ب.ظ http://shoma.blogsky.com

همیشه پایهای زندگی با دستان زن استوارتر می باشد.

امیر براندو سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:45 ب.ظ http://endesh.persianblog.com

کاش می شد که همه زندگیها و مشکلاتشون ختم به خیر شه . ای کاش . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد