نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

 

 

 

 

 
جکسون براون : همیشه دستی را که بسویت دراز  شده  بفشار

 


 ای خدا؛ ای راز دار بندگان شرمگینت

 
 ای توانائی که بر جان و جهان فرمانروائی


 ای خدا؛ ای همنوای نالهء پروردگانت


 زین جهان تنها تو با سوز دل من آشنائی


 اشک می لغزد به مژگانم ز رو سیاهی


 ای پناه بی پناهان، مو سپید و رو سیاهم

 
 بر در بخشایشت اشک پشیمانی فشانم


 تا بشویم شاید از اشک پشیمانی گناهم


 وای بر من با جهانی شرمساری کی توانم

 
 تا بدر گاهت بر آرم نیم شب دست نیازی؟


 
با چنین شرمندگی ها کی دست من بر آرید


 
تا بجویم چارهء درد دلی از چاره سازی؟


 
ای بسا شب، خواب نوشین، گرم می غلتد بچشم


خواب میبینم چو مرغی می پرم در آسمانها


پیکر آسوده ام را خواب شیرین می رباید


روح من در جستوجویت می پرد تا بیکرانها


برتن آلوده منگر ، روح پاکم را نظر کن


دوست دارم تا کنم در پیشگاهت بندگی ها


مهربانا ؛ با دلی بشکسته ، رو سوی تو کردم


رو کجا آرم اگر از در گهت گوئی جوابم؟


بیکسم در سایهء مهر تو می جویم پناهی


از کجا یابم خدائی گر بکویت ره نیابم؟


ای خدا؛ ای راز دار بندگان شرمگینت


ای توانائی که بر جان  جهان فرمانروائی


ای خدا؛ ای همنوای نالهء پرورندگانت


زین جهان تنها تو با سوز من آشنائی

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
امپراطووووووووور شنبه 21 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:08 ب.ظ http://empratoor.persianblog.com

سلام ..من یکی که خیلی خوشحالم که روز به روز حال شما بهتر میشه ..میدونی چیه آدما تویه محبت کردنشون هم تقلب میکنن و همیشه منافع خودشونو در نظر میگیرین مثلا اگر دیده باشی مردم اول میان ببینن طرف مقابلشون چی داره .. پول . موقعیت . برش یا .. که بتونن در ازای محبت کردن از موقغیت بدست اومده استفاده کنن هی میرن عیادت و دلجویی و هی دسته گل میبرن که مثلا وقتی طرف حالش خوب شد هزار تا کار براشون انجام بده ... سرتو درد نیارم این وبلاگ چیز خوبتریه چون آدما همو نمیبینن و از موقعیت طرف مقابلشون هم خبر ندارن اگر هم داشته باشن خیلی محدود در حد همونی که نویسنده وبلاگ به اونا میگه .......از آنجا که واقعا نگران شما و یکی از دوستان که سر کار براش حادثه ای پیش اومده و البته پسره هستم و خواهیم بود زود به زود آپدیت کنید که ما بفهمیم چگونه اید در ضمن به خاطر این که یه کم خوشحال تر هم بشوید شما را هم یکی از ملکه های خویش نمودیم نمودنی ...یا حق و یک شاخه گل رز تقدیم شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد