نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

هدیه(کادو)چشم روشنی

سلام
یکی از مشکلاتی که بعد از ازدواج باهاش برخورد پیدا کردم دریافت و بردن هدیه بود.از همون ابتدای ازدواج مادر و خواهرم حساس بودند چه کسی چه کادویی برایم آورده و همسرم چه کادو هایی میاره.ذهنیت اونا سخت مشغول این بود که آدما با کادو هاشون بر روی ما قیمت گذاری می کنند و چنانچه کسی دست کم روی ما بذاره باید مورد سوآل مواخذه و دشمنی قرار بگیرد .بعد ها متوجه شدم ای بابا ای دل غافل همسرم نیز برای بردن کادو دچار مشکلاتی ازین قبیل است .همیشه معتقده کاسه باید جایی رود که قدح باز آید .خدای من چه غم بزرگی !حالا من چیکار کنم؟منکه از ۱۴ سالگی شروع به خریدن کادو برای عزیز ترین کسان زندگیم کرده ام و هرگز چشم داشت نداشته ام کادو دریافت کنم.؟الان ده سال از شکل گیری هدف از تهیه کادو در من می گذرد و هرگز به این مسائلی که آنان فکر می کنند فکر نکرده ام.این روزا با اثاث کشی ما به خانه جدید هر روز کسی با کادویی در دست از در وارد میشه و سخت ذهنیت مرا به کادو چرایی تهیه آن و......مشغول داشته  است.
بعضی ها کادو هایی میارن و انتظار دارند دوست داشته باشم ولیکن من آن را به کناری میگذارم چون با من و نیاز هایم جور در نمیاد.یکی کادویی میاره که بازار مصرفش در خانه ما......پس اونو میبخشم .برافروخته میشه.خلاصه جالبه.
داشتم  تو یه کتاب روان شناسی مطلبی راجع به هدیه دادن میخوندم .چون جالبه واسه تون تعریفش کنم.
نوشته بود شما معمولا هدیه ایی میدین که خودتان دوست دارید اونو دریافت کنید .و همواره ذهن تان اینکه که طرف باید بفهمه با چه اندازه عشق کادو را تهیه کرده اید و او همان قدر عشق را به شما بازگرداند و معمولا هدایا باعث دردسر می شوند چون طرف ادراکی متفاوت از شما دارد و قیمت و ارزش کادو را درک نمیکند.
سفارش شده ایم از بهترین چیزهایی که دوست داریم هدیه بدیم بطوریکه اگر خودمان از آن نوع دریافت کنیم پر و بال در میاریم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد