چه جلب بود
کتاب توجه از خانم دکتر فردوسی استاد دانشگاه ...را داشتم می خوندم
نوشته بود چه بسیار محرکاتی که به حواس انسان وارد میشه ولی انسان انتخاب گر تنها بخشی از آنها را انتخاب می کند که ادراک شوند و تنها به بخش کوچکتری از آن پاسخ میده.
بعد هم نوشته بود که این تنها انسان انتخاب گر نیست که در توجه نقش دارد با انتخاب بخشی از آن بعضی محرکات هم خواصی دارند که انسان را وادار میکنند توجه شان کنی و در رقابت برنده می شوند.به قدری برایم جالب بود
چون به ذهن ام رسید نقش تبلیغات و بو و رنگ و صدا و تصویر ها ما را وادار به توجه می کند
سلام...میشه بگه نچاق یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
دوشنبه 26 خرداد 1382
عشق رسوای تو
● دردی به دلم دارم ، با کس نتوان گفتن
اندوه غم عشقت ، هرگز نتوان رفتن
آرامش این دل را طوفان غمت دزدید
چشمم نگران دل ، دیگر نتوان خفتن
از روزن این محبس ، دنیای تو زیبا بود
اما به سرای تو هر کس نتوان رفتن
عشق تو چنان دری کمیاب و پر از ارزش
اما گهر عشقت را من نتوان سفتن
پیمانه بیاور تا از می مددی یابم
کین عشق تو رسواییست ، با کس نتوان گفتن ...
سلام رضوان عزیز. نمی دانم چقدر از زمینه شغلی من می دانی . من و پدر خوانده اهل کارهای تبلیغاتی هستیم و بدون آنکه متوجه باشیم دست به ترفندهای روانشناسی می زنیم تا مشتری را ( یا همان مخاطب ) جذب کرده و چیزی را که می خواهیم در ذهنش حک کنیم .