نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

نچاق

وقتی بیمارباشی مادر بزرگه بگه نچاق و تو بگی نناق

توجه

چه جلب بود
کتاب توجه از خانم دکتر فردوسی استاد دانشگاه ...را داشتم می خوندم
نوشته بود چه بسیار محرکاتی که به حواس انسان وارد میشه ولی انسان انتخاب گر تنها بخشی از آنها را انتخاب می کند که ادراک شوند و تنها به بخش کوچکتری از آن پاسخ میده.
بعد هم نوشته بود که این تنها انسان انتخاب گر نیست که در توجه نقش دارد با انتخاب بخشی از آن بعضی محرکات هم خواصی دارند که انسان را وادار میکنند توجه شان کنی و در رقابت برنده می شوند.به قدری برایم جالب بود
چون به ذهن ام رسید نقش تبلیغات و بو و رنگ و صدا و تصویر ها ما را وادار به توجه می کند
نظرات 3 + ارسال نظر
آرش یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 02:37 ب.ظ http://Arashk.blogsky.com

سلام...میشه بگه نچاق یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 08:34 ق.ظ

دوشنبه 26 خرداد 1382


عشق رسوای تو

● دردی به دلم دارم ، با کس نتوان گفتن
اندوه غم عشقت ، هرگز نتوان رفتن
آرامش این دل را طوفان غمت دزدید
چشمم نگران دل ، دیگر نتوان خفتن
از روزن این محبس ، دنیای تو زیبا بود
اما به سرای تو هر کس نتوان رفتن
عشق تو چنان دری کمیاب و پر از ارزش
اما گهر عشقت را من نتوان سفتن
پیمانه بیاور تا از می مددی یابم
کین عشق تو رسواییست ، با کس نتوان گفتن ...



آسمان پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:44 ق.ظ http://sign.persianblog.com

سلام رضوان عزیز. نمی دانم چقدر از زمینه شغلی من می دانی . من و پدر خوانده اهل کارهای تبلیغاتی هستیم و بدون آنکه متوجه باشیم دست به ترفندهای روانشناسی می زنیم تا مشتری را ( یا همان مخاطب ) جذب کرده و چیزی را که می خواهیم در ذهنش حک کنیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد